BILLA дарява 100 000 лв. за борба с коронавируса в България

Боби Чолакова
Компанията подкрепя инициативата на БЧК „Заедно срещу коронавируса“
19 март 2020 г., София – BILLA България ще дари 100 000 лв. за борба с коронавируса в страната в рамките на благотворителната кампания „Заедно срещу коронавируса“, инициирана от Българския Червен кръст. Акцията събира средства, с които да подкрепи усилията на Националния оперативен щаб за справяне с епидемиологичната ситуация, породена от разпространението на COVID-19.
 

В съответствие с препоръките на Оперативния щаб и Министерство на здравеопазването, със събраните суми БЧК ще обезпечава нуждите от всичко необходимо за ранното откриване, ограничаването на разпространението и лечението на коронавируса.

„За BILLA винаги е било приоритет да помага на обществото в трудни моменти. В тежки ситуации като тази вярваме, че най-добрият начин да се справим е като сме обединени. Затова се надяваме, че с дарението си даваме положителен пример, с който ще привлечем и други компании, а и граждани, да подкрепят кампанията и да проявят съпричастност към благородните усилия на българските медици“, сподели Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

 
Всеки, който иска да подкрепи кампанията, може да го направи:
• чрез SMS на кратък номер 1466 на цена 1 лев към всички мобилни оператори
• на банковата сметка на БЧК
УНИКРЕДИТ БУЛБАНК
IBAN: BG47UNCR7630 1077 9117 00
BIC: UNCRBGSF
• чрез online дарения на сайта на организацията www.redcross.bg
 
BILLA има дългогодишно партньорство с БЧК и подкрепя различни каузи, насочени към подпомагането на социално слаби хора и социални институции за деца и възрастни. Само през последната година, в рамките на съвместна инициатива с БЧК, търговската верига събра и дари над 21 тона храни за нуждаещи се българи.

 

 

За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

BILLA България е е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019 г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021 г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.

Веригата е представена в 38 града в страната със 130 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.


За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *