CARAT НАВЛИЗА В СЛЕДВАЩА ФАЗА НА РАСТЕЖ С НОВО ГЛОБАЛНО РЪКОВОДСТВО

Настоящия глобален президент Дъг Рей става изпълнителен директор на Carat САЩ, а Уил Суейн поема неговата роля на глобален президент на Carat

 

В отговор на огромния ръст и успех на Carat през последните пет години, агенцията прави промени в ръководството си на глобално ниво с цел да затвърди възходящия тренд и да осигури ресурси за по-голям растеж, стимулирайки иновациите за своите клиенти. Дъг Рей, досегашния глобален президент на Carat, ще се съсредоточи върху развитието на най-големия пазар – североамериканския – и ще продължи да изпълнява ролята на главен изпълнителен директор на Carat САЩ, но вече с отговорностите да задържи и увеличи  двуцифрения ръст на агенцията на най-големия пазар в света. Уил Суейн, който има над петнадесет години управленски опит в рамките на мрежата, ще наследи Рей като глобален президент на Carat.

 

Под ръководството на Дъг Рей, Carat се превърна в третата по големина медийна агенция по оборот в света, според международната изследователска агенция RECMA и четвъртата по големина в САЩ. Преди три години тя заемаше седмо място на пазара. По време на мандата на Рей, Carat е обявена за Агенция на годината над 50 пъти на 15 различни пазара, като през миналия месец за пети път стана медийна агенция №1 в света по RECMA. Само през тази година, Carat USA спечели обслужването на клиенти с бюджети от близо 1.5 милиарда долара.

 

„Инерцията която набрахме, особено в САЩ, през последните пет години, е огромна, и размера и мащаба на Carat днес, вече изисква специализиран подход към управлението както на локално, така и на глобално ниво, за може да затвърдим нашата позиция на агенция, която да продължи да предефинира медиите в полза на нашите клиенти. Очаквам с нетърпение да съсредоточа вниманието си върху моята роля в САЩ“, каза Рей. „Изключително съм горд от всичко, което Уил и аз постигнахме до момента и с нетърпение очаквам този успех да продължи“, добави той.

 

Суейн и Рей са работили в тясно сътрудничество през последните шест години, докато Суейн работи на позицията Глобален президент Клиенти за P&G в Dentsu Aegis Network. Той ще влезе новата си роля от 1 януари 2016 г. и ще отговаря за успешното преминаване на Carat, през следващата му фаза на растежа в световен мащаб. Суейн ще бъде базиран в Лондон и ще бъде пряко подчинен на Питър Хибум, главен изпълнителен директор Глобални клиенти и Медия брандове на Dentsu Aegis Network.

 

Кариера на Суейн в Dentsu Aegis Network започва с присъединяването му към Aegis Media през 2000 г., като част от Carat International. През 2005 г. се меси в Азия и стана изпълнителен директор на Carat Хонконг, преди да отиде в САЩ през 2009 г., за да поеме управлението на акаунта на P&G Gillette в Carat за Северна Америка. Докато е в САЩ той поема отговорността за развитието на целия бизнес на Carat за P&G Северна Америка и през 2012 г. е повишен в изпълнителен директор на Carat САЩ за източните щати. Той получава признание за успеха си в редица области, включително управление на взаимоотношенията с водещите глобални клиенти. Уил е назначен за Глобален президент Клиенти за P&G през януари 2014 г., като през това време Dentsu Aegis Network значително увеличава дела на бизнеса си с P&G, печелейки медийни конкурси в Италия, Канада, Бразилия, Испания и последния успех – разширяване на портфолиото от задълженията си към клиента в Северна Америка, както своите дигитални и криейтив взаимоотношения.

 

„Щастлив съм, че поемам ролята на Глобален президент на Carat, за да преведа агенцията през следващата й фаза на развитие. Carat е най-динамичната и бързо променяща се медийна агенция и разполага с най-добрите и талантливи хора в индустрията“, заяви Уил Суейн. „Благодарение на нашия екип, ние сме в най-добрата позиция да преведем хората през предизвикателствата на дигиталната икономика и да се превърнем в катализатор на техния успех“, добави той.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *