BILLA спечели 5 награди „Продукт на годината“ 2020

Боби Чолакова
Конкурсът е световно утвърден стандарт за потребителско доверие
 BILLA България спечели в пет категории на авторитетния международен конкурс за иновации в потребителския сектор – „Продукт на годината“. С престижната награда са отличени мобилното кулинарно приложение BILLA Кулинариум, както и 4 продукта от собствената марка на веригата „BILLA Градини“ – листно зеле кейл, лилави картофи, домати – сорт „Албенга“, и тиквички – сорт „Ротондо“.

Победителите в конкурса „Продукт на годината“ бяха обявени на специално онлайн събитие. Печелившите се определят от потребителите, които участват в независимо национално представително проучване, реализирано от авторитетна изследователска агенция. В България изследването бе осъществено от Nielsen International сред 2000 респонденти, следвайки уникалната методология на програмата.

Част от отличените продукти на BILLA се произвеждат в рамките на дългосрочната програма на компанията „BILLA Градини“. За този проект търговската верига си партнира с над 30 български производители, които отглеждат плодове и зеленчуци в повече от 150 градини в цялата страна. Продуктите им са произведени по специална програма за намаляване на пестицидите, така че освен вкусни, са качествени и здравословни.

Кулинарното приложение BILLA Кулинариум пък спечели в категория „Мобилно кулинарно приложение“. То предлага разнообразие от над 400 видео рецепти и удобни функции, които помагат на потребителите да готвят както за ежедневното си меню, така и за специални поводи. Едно от големите предимства на приложението е, че всеки месец се представя по една нова специална авторска рецепта на шеф Виктор Ангелов. Приложението може да бъде изтеглено безплатно от google play или apple store.

 
„Щастливи сме да получим това толкова високо признание за продуктите ни. BILLA  винаги се е старала не просто да предлага собствени марки с високо качество, но и постоянно да внедрява иновации в производствения процес, които да правят стоките ни още по-здравословни и полезни за потребителите. Радваме се и за отличието на BILLA Кулинариум. Още с представянето на мобилното приложение то предизвика голям интерес, благодарение на разнообразните рецепти и удобния си дизайн. Обещаваме, че ще продължаваме да го развиваме“, коментира Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

Конкурсът „Продукт на годината“ се провежда ежегодно в България. В него могат да участват продукти и услуги, лансирани на българския пазар през последните 18 месеца. Те трябва да демонстрират иновации, свързани с функция, дизайн, опаковка, състав и др. През тази година в надпреварата се включиха десетки нови продукти и услуги. От всяка категория бе излъчен само по един победител.

 
Световният конкурс се провежда ежегодно в над 40 страни с цел да насочи потребителите към най-новите предложения на пазара и да отличи производителите за качеството и иновациите, реализирани в продуктите им.
 

За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия. През 2018 г. за организационното звено Handel International работят около 92 000 души, а повече от 4350 магазина са генерирали оборот в размер на 14,24 млрд. евро.

За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. Общият размер на външните й приходи за 2018 г. е 61 милиарда евро. Основаната през 1927 г. REWE Group осигурява работа на над 360 000 души и управлява 15 700 магазина в 22 европейски страни.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019 г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021 г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.

Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите. 


За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
M3 Communications Group, Inc. на press@m3bg.com.


За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с:
Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE,
Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *