SHELL БЪЛГАРИЯ С ДВАМА НОВИ ТЪРГОВСКИ ДИРЕКТОРИ

Боби Чолакова

Недко Колев и Николай Богданов са двамата нови търговски директори в Shell България. Те имат амбицията да работят за непрекъснатото подобряване на продуктите и услугите, които компанията предлага на своите клиенти, като  прилагат международните стандарти и добрите практики на Shell. Недко Колев ще отговаря за развитието на търговската мрежа на Shell в страната, както и за разширяването на портфолиото от стоки и услуги в търговските обекти. Дейността на Николай Богданов ще бъде фокусирана главно върху обслужването на бизнес клиентите, като ангажиментите му ще са насочени към горивните карти euroShell и комплексни услуги на пътя, предлагани чрез новата интуитивна модерна система Shell Fleet Hub.

Двамата мениджъри са дългогодишни кадри на компанията с богат опит и експертиза. Недко Колев е част от екипа на Shell от 2010 г., когато става бизнес анализатор за търговския отдел на веригата в България. Три години по-късно преминава в глобален екип, отговарящ за ключовите клиенти на маслата Shell. Последователно заема различни позиции, като достига до поста глобален мениджър на веригата за доставки на масла, който работи с международни клиенти в селскостопанския и автомобилния сектор. Преди да се присъедини към Shell Недко Колев e част от екипа на голяма международна IT компания, където е търговец на софтуерни продукти в продължение на 2 години. Притежава бакалавър по Международна икономика и мениджмънт от университета Бокони в Милано и магистър по Финансов мениджмънт от Софийския университет.

„Вярвам, че за да бъде успешна една компания, е важно хората, които я управляват, да се вслушват в мнението на своите колеги, партньори и доставчици, но най-вече в мнението на потребителите. Само така можем да гарантираме, че бизнесът ни е устойчив и удовлетворява напълно потребностите на клиентите“, коментира Недко Колев, търговски директор – търговска мрежа Shell.

Николай Богданов започва кариерата си в Shell през 1995 г. като управител на бензиностанция. До 2011 г. заема различни оперативни и маркетинг позиции и координира проекти при въвеждането на системата SAP в България, Унгария, Чехия, Словакия, Полша и Русия. Между 2011 г. и 2019 г. работи за МЕТРО К&К като ръководител на различни отдели и разработва модела на франчайзинг веригата от 1500 магазина, брандирани като „Моят магазин“. С огромен ентусиазъм Николай Богданов отново се присъединява към Shell като търговски директор и вярва, че с натрупания през годините опит ще може да допринесе за по-нататъшното развитие на бизнеса на компанията с картовите услуги на euroShell.

„Приоритет за мен е не просто да отговорим, но да изпреварим очакванията на нашите клиенти. Ще насоча своите усилия и тези на моя екип към това да приложим в България глобалните иновативни решения на Shell, които са релевантни на условията на местния пазар. Целта ни е да предоставим на клиентите си добавена стойност и да им помагаме да управляват по-ефективно автопарка си“, заяви Николай Богданов, търговски директор – euroShell карти и пътни услуги.

 
Зa Shell България ЕАД

Shell е на българския пазар от 29 години, като е една от водещите компании в бизнеса с търговия с петролни продукти със своите над 100 обекта. През този период компанията въведе и утвърди високотехнологичните горива Shell V-Power, услугата euroShell Card за отложено плащане и ефективно администриране на автопарка на бизнес клиентите, както и програмата за лоялност ClubSmart. Всеки месец в търговските комплекси Shell в България се обслужват повече от 1 милион клиенти.

Компанията Shell разшири своето бизнес присъствие в България и навлезе в дейностите по търсене и проучване на нефт и природен газ. С решение на Министерски съвет от 16 октомври 2015 г. Shell Exploration and Production (LIX) BV получи разрешение за търсене и проучване на нефт и природен газ в площта „Блок 1-14 Хан Кубрат“ (с предишно наименование  „Блок 1-14 Силистар“), разположена в континенталния шелф и в изключителната икономическа зона на Република България в Черно море. Това бе последвано от подписване на договор за търсене и проучване на 23 февруари 2016 г. с Министерство на енергетиката. Договорът за проучване на „Блок 1-14 Хан Кубрат“ е за петгодишен срок, с право на две удължения  от по две години. С решение на Министерски съвет от 21 април 2017 г., последвано от подписване на допълнително споразумение към договора за търсене и проучване, правата и задълженията по разрешението за търсене и проучване на нефт и природен газ бяха прехвърлени на Shell International Exploration and Development Italia S.P.A, считано от 01.08.2017 г. През 2018 г. като партньори в програмата се включиха Woodside Energy с 30% и Repsol с 20%. През второто тримесечие на 2019 г. Shell извърши безопасно проучвателен сондаж „Хан Кубрат-1“, с дълбочина 1300 м до морското дъно и обща дълбочина от 4030 м под морското равнище.  След приключването на сондажните дейности, кладенецът бе запечатан и събраните данни ще бъдат анализирани, за да се определят следващите стъпки в програмата за проучване на „Блок 1-14 Хан Кубрат“.

От октомври 2017 г. Shell разшири своя бизнес в България, като добави доставката на авиационно гориво към бизнес портфейла си в страната. Shell & MOH Aviation Fuels Bulgaria, която е 100% дъщерно дружество на Shell & MOH Aviation, е доставчик на Летище София, което е най-голямото летище в България.



 

За допълнителна информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc.

на press@m3bg.com тел. +359 888 506 654.

* * *
M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България, Ви изпраща некомерсиални съобщения и новини като част от своята основна дейност. Гарантираме Ви, че компанията ни спазва безусловно всички изисквания на Европейския общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Правилата, установени в M3 Communications Group, Inc., както и обръщението на Главния изпълнителен директор, можете да видите тук: https://www.m3bg.com/Privacy-Policy Никога и по никакъв повод Вашите данни няма да бъдат разпространявани, продавани или подлагани на риск от външен достъп. Всеки служител и партньор на M3 Communications Group, Inc. гарантира за това, съгласявайки се със специална клауза в договора си. Ако все пак не желаете да получавате съобщения от нас занапред, моля, изпратете ни имейл с тема „unsubscribe“ и всички Ваши данни ще бъдат незабавно изтрити от нашите сървъри.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *