NATIONAL GEOGRAPHIC И LINCOLN SQUARE PRODUCTIONS ОБЕДИНЯВАТ СИЛИ ЗА СЪЗДАВАНЕТО ДОКУМЕНТАЛНИЯ ФИЛМ „ЛОВЦИ НА ВИРУСИ“

 

COVID-19 НИ ОТВОРИ ОЧИТЕ…

 

NATIONAL GEOGRAPHIC И LINCOLN SQUARE PRODUCTIONS

ОБЕДИНЯВАТ СИЛИ ЗА СЪЗДАВАНЕТО ДОКУМЕНТАЛНИЯ ФИЛМ „ЛОВЦИ НА ВИРУСИ“

 

ТОВА Е ЕДНА СМРАЗЯВАЩА ХРОНИКА,

ПРЕДСТАВЯЩА СМЕЛИТЕ ЕКСПЕРТИ НА ФРОНТОВИТЕ ЛИНИИ

В БОРБАТА ЗА ПРЕДОТВРАТЯВАНЕ НА СЛЕДВАЩАТА СМЪРТОНОСНА ПАНДЕМИЯ

 

Продукцията е с премиера на 22.11. от 22 ч. по National Geographic

 

Докато светът е обхванат от продължаващата криза, свързана с COVID-19, не е лесно да си представим какво крие бъдещето. Хората, които са на фронтовата линия в науката обаче, знаят, че голямото предизвикателство може би все още предстои.

 

Какво можем да направим, за да предотвратим следваща зараза, преди да е станало твърде късно? Изследователи по цял свят са в надпревара с времето, за да сторят именно това. Техните усилия представляват най-важната научна мисия на цяло едно поколение. През последните години ставаме свидетели на все по-честата появата на нови смъртоносни вируси.

С премиера на 22.11. от 22 ч., „Ловци на вируси“ ще разкрие неподправените и смразяващи истории на онези смели учени, които се опитват да идентифицират поредицата от събития, които могат да причинят следващата глобална пандемия.

 

Епидемиологът, еколог и сътрудник на National Geographic Кристофър Голдън е на мисия да сглоби парченцата от пъзела, обхващащ култура, болести и околна среда, за да открие моделите, които причиняват глобални здравни кризи. Чуждестранният кореспондент на ABC News Джеймс Лонгман става пряк свидетел на опустошителните последствия от COVID-19 в глобален мащаб и ще използва своя изследователски опит, за да намери отговорите на неотложните въпроси, за които обществото копнее. Голдън и Лонгман ще предприемат едно епично пътешествие през континентите, за да се срещнат със смелите учени, които полагат усилия не само да разберат и спрат епидемията от COVID-19, но и да предотвратят следващата смъртоносна пандемия.

 

Специалната продукция „Ловци на вируси“ съпътства материалите, посветени на COVID-19, в ноемврийския брой на списание National Geographic.

 

Веригата от събития, която предизвиква дадена пандемия, може да бъде прекъсната. Ако премахнем една плочка от доминото, можем да предотвратим загубата на милиони животи. Запознайте се с нашите „Ловци на вируси“, които се намират в челните редици на науката и изследванията. Те са готови да рискуват всичко, за да решат загадките на човешките вируси:

 

 

  • Джим Дезмънд, консултиращ ветеринар, EcoHealth Alliance
  • Кендра Фелпс, полеви учен, изучаващ прилепи

 

 

Ловци на вируси“ ще проследи пътешествието на изследователите Голдън и Лонгман, които си проправят път през летища, хващат градски таксита и се опитват да се справят с нормални човешки взаимодействия, които сега са опорочени от настоящата глобална пандемия. Те ще се присъединят към ловците на вируси, които извършват спешна работа на терен в следните потенциално опасни зони: Либерия, Тайланд, Турция и САЩ.

 

Ловци на вируси“ ще бъде излъчен по National Geographic в 172 държави на 43 езика.

 

Филмът е продуциран за National Geographic от Lincoln Square Productions. Изпълнителни продуценти за Lincoln Square Productions са Жанмари Кондон и Дрю Пули. Бенгт Андерсън е изпълнителен продуцент за National Geographic, вицепрезидент на продукцията е Мат Ренър, а старши вицепрезидент е Алън Ейърс. Джеф Даниелс е изпълнителен вицепрезидент на нескриптирани програми в National Geographic.

 

 

 

За National Geographic Partners

National Geographic Partners LLC (NGP), съвместно дружество между Disney и National Geographic Society, има за мисия да доставя на световната публика първокласно научно, приключенско и изследователско съдържание посредством несравнимо портфолио от медийни канали. NGP обединява глобалната мрежа от телевизионни канали на National Geographic (National Geographic Channel, Nat Geo WILD, Nat Geo MUNDO, Nat Geo PEOPLE) с медиите на National Geographic и ориентираните към потребителя платформи, включително списанията National Geographic, National Geographic studios, свързаните с тях дигитални и социални мрежи, книги, карти, медии за деца и други активности като пътувания, глобални преживявания и събития, продажби на архив, лицензионен и електронен бизнес. Разширяването на знанията и разбирането ни за света е основна цел на National Geographic вече 132 години, а сега сме решени да отидем и по-далеч, да прескочим границите в името на нашите потребители… достигайки до милиони хора по целия свят, в 172 държави и на 43 език , всеки месец. NGP връща 27 процента от прихода си към фондацията с нестопанска цел National Geographic Society, за да финансира работата на организацията в сфери като наука, изследвания, архивиране, опазване на околната среда и образование.

 

За повече информация посетете www.natgeotv.com или https://www.facebook.com/NatGeoBulgaria

 

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *