BILLA отбелязва 21 години в България с нови магазини и най-голям брой филиали в страната

Боби Чолакова

Компанията се развива с грижа за своите потребители и служители, мисъл в посока иновации и социално отговорни политики

През настоящия месец октомври BILLA празнува 21 години от стъпването си на българския пазар. От откриването на своя първия магазин у нас до днес, компанията не спира да се развива, инвестирайки в разширяване на магазинната си мрежа в страната, в нови технологии и в повишаване на квалификацията на своите служители. Търговската верига ежедневно работи в посока утвърждаване на мястото си на доверен партньор и предпочитан избор на българските потребители за покупка на висококачествени продукти на достъпни цени.

Доказателства за високото признание на усилията на веригата от страна на потребителите и бизнеса са наградата „Продукт на годината“, отредена на мобилното приложение BILLA App в категория „Приложения и програми за лоялност“, и отличието на програмата за лоялност BILLA Card в категория „Бизнес проект“ на Годишните награди на b2b Media.  В конкурса „Компания на годината“, златни статуетки бяха присъдени за проекти в подкрепа на обществото в категория „Корпоративна социална отговорност“, а усилията в сферата на устойчивото развитие и корпоративна отговорност в неблагоприятните COVID-19 времена бях отличени в категория „Политики за устойчиво развитие по време на пандемия“ на конкурса „Най-зелени компания в България“.

Голямата награда за „Стратегия при управление на кризи“ от Career Show Awards, както и призовото класиране в категория „Най-добър работодател в FMCG сектора“, потвърждават успешната посока на дейностите за осигуряване на безопасна среда за работа и пазаруване в условията на пандемия, както и усилията, които компанията полага, за да се утвърди като надежден и желан работодател.

През изминалата година, BILLA България стартира мащабна програма за реновиране на ключови филиали от търговската мрежа, с цел да посрещне нарастващите очаквания на потребителите за комфортна атмосфера, богат асортимент и иновативни решения, в полза на по-доброто клиентско преживяване. Компанията утвърди практиката да нарича обновените обекти така, както са известни на хората, спрямо това къде са разположени. Тя модернизира общо десет ключови филиала  в Стара Загора, Харманли, Плевен, Пловдив, Русе, София и Велико Търново. Сред нововъведенията са каси на самообслужване и електронни етикети, заедно с енергийно ефективно оборудване, което доказва отговорното отношение към околната среда и опазването на ресурси. С откриването на два нови филиала в Петрич и Велико Търново в края на месец септември, общият брой на магазините в страната вече е 132, като по този начин BILLA се утвърждава като търговската верига с най-голям брой филиали в страната.

Веригата остава верен партньор на българските производители и за пореден път утвърди своята грижа в посока здравословно хранене, контролирайки нивата на над 700 вида пестициди в свежите и качествени плодове и зеленчуци с марка BILLA Градини. Въпреки предизвикателствата, BILLA осигури на клиентите възможността да пазаруват любимите си продукти на трайно ниски цени и да пестят средства от семейния бюджет, в рамките на инициативата „Благодарим ти, че пестиш в BILLA” – в платформата www.spestivbilla.bg. За по-малко от година, общата стойност на регистрираните спестявания е близо 2 300 000 лв.

По случай рождения ден, търговската веригата стартира празнична томбола със страхотни изненади за всички свои клиенти. В края на месец октомври, 100 от тях ще имат възможността да спечелят спестената сума за месеца, регистрирана с касови бележки в платформата www.spestivbilla.bg, а други 100 щастливци ще спечелят по 1 куфар с марка Vivess.

 

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

 

Веригата е представена в 38 града в страната със 131 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Параграф

За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Michael Šperl, Head of Corporate Communication

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *