BILLA България грабна две отличия в петото издание на конкурса Employer Branding Awards

Боби Чолакова

С бронзов приз са наградени събитията по откриване на общо 11 нови обекта в страната, реализирани през 2021 г.

BILLA България спечели две отличия в петото издание на ежегодния конкурс Employer Branding Awards, организиран от b2b Media. Категориите са „Employer Branding Event“ (in Pandemic Times) и „Excellence in Office Space“. Наградите за трето място са присъдени съответно за новия прочит на събитията по откриване на общо 11 нови филиала на веригата в страната, реализирани през изминалата 2021 г., и реновираното и модернизирано работно пространство в централния офис на компанията в град София, което насърчава духа на екипност в условията на пандемия.

„Събитията по откриването на новите филиали се превърнаха в специални моменти за свързване и споделеност, непосредствено преди посрещането на нетърпеливите клиенти. Активно участие в тях взеха представители на стратегическия мениджмънт и Управителен борд на компанията, което допринесе за скъсяване на дистанцията. За всички нас е много важно да бъдем в офлайн среда, защото по този начин показваме съпричастност към колегите ни, работещи на първа линия, в магазините на веригата в цялата страна. Щастливи сме, че вече имаме тази възможност и в обновения Централен офис,“ каза Радостина Генова, експерт „Корпоративни комуникации“ в BILLA България.

Динамиката на експанзионните процеси в политиката на веригата не е повлиянa от пандемичните условия. Точно в този период, компанията утвърждава като свой приоритет навлизането в средни и малки населени места. Разкриването на нови работни позиции в подобни райони придобива ключова значимост за обезпечаването на по-добър стандарт на живот. Сред тях са Пирдоп, Стамболийски, Банско и Панагюрище, които обогатяват картата с присъствието на BILLA, а повече от 300 нови служители стават част от семейството на веригата.

Изпълнителният директор на BILLA България – Вигинтас Шапокас, лично взима участие в събитията за откриването на филиали с цел израз на благодарност и подкрепа за екипите. Присъствието на официални лица от местната власт, подчертава значимостта на партньорските отношения, водещи до насърчаването на заетостта и развитието на кариерен потенциал в среда с международни стандарти.

20 години след откриването на централния офис на компанията в град София,  ръководството на BILLA инициира мащабна реновация. „Проектът е в унисон и с процесите, които протичат в търговската мрежа на веригата. През изминалата година, 11 магазина бяха реновирани с цел обезпечаване на повече комфорт както за клиентите, така и за служителите. По-добрите условия на работа за служителите в централен офис и филиалната мрежа са дългосрочна цел на компанията в утвърждаването ѝ като предпочитан работодател в сферата на бързооборотната търговия,“ споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Целите на проекта по модернизиране на офис пространството, споделено от над 150 професионалисти, обхващат осигуряване на повече и по-функционални зали за срещи, оборудването им с висок клас технологии за видео-конферентни срещи, имплементиране на добри практики по линия на звукопоглъщане, подобряване на енергийната ефективност и поставяне на системи за освежаване на въздуха. Обособени са и зони за почивка, които съдействат за  физическото и психическото разтоварване на служителите в работно време. Решени чрез мека мебел, те носят усещането за комфорта на дома.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

 

Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Мария Гуляшка, Параграф 42 на тел. 0886 427 116 или e-mail: m.gulyashka@paragraph42.bg  

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *