BILLA България посреща празнично потребление с разнообразие и свежи продукти

Боби Чолакова

Великденският каталог предлага най-доброто за традиционното празнично меню и още много изненади

По случай предстоящите празнични дни, BILLA България ще предложи на своите клиенти разнообразие от качествени и свежи продукти с роден произход на достъпни цени. Козунаци, яйца, агнешко месо и много тематични за семейната трапеза артикули ще изненадат потребителите на търговската верига в периода на светлите християнски празници.

Клиентите могат да разчитат на висококачествено агнешко месо в обем от близо 75 тона, с което да подготвят традиционното меню за празниците в календара. Благодарение на устойчивите дългогодишни политики на веригата и утвърдените партньорства с местни производители, ценителите на качествената българска храна ще открият 3,5 тона български яйца, свежи салати, както и близо 240 000 броя козунаци в обектите на BILLA в цялата страна. Търговската верига подготвя още много топли и ароматни предложения с отличен вкус от BILLA Пекарна, с които да допълни пакетираните продукти и традиционни печива.

BILLA предлага и специална селекция от продукти за семейната трапеза във великденския каталог – „Вкусен Великден“. Освен добре познатите български брандове, клиентите имат възможност да избират и от голямо разнообразие от продукти от собствените марки на компанията, сред които са познатите и предпочитани Clever, BILLA Premium, BILLA Bio. Асортиментът се допълва и от разнообразие от десерти, а сред множеството отстъпки потребителите ще открият и внимателно подбрани продукти от собствените марки на компанията – BILLA и BILLA Premium. Празничното меню включва още фермерски кашкавал, шоколадови бисквити и профитероли с неповторим вкус.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

 

Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *