BILLA откри 107-ия си магазин в страната навръх рождения ден на веригата

БОБИ ЧОЛАКОВА

Общо 39 магазина на търговската верига обслужват клиентите в столицата

 

BILLA България откри своя нов магазин в столицата в района на „Красно село“. 39-ият магазин на веригата в София се намира на ул. „Житница“ 5А в близост до бъдещата спирка на метрото. Участие в официалната церемония по откриване взеха Христо Апостолов, кмет на район „Красно село“, инж. Грети Стефанова, зам.-кмет на район „Красно село“, и г-н Бойко Сачански, Управител на BILLA България. Най-новият магазин ще предложи познатите висококачествени продукти на достъпни цени, както и редица специални предложения: прясно изцеден на място фреш, месни и безмесни специалитети от грил зоната, както и богат асортимент от млечни продукти с гарантирано качество и произход.

 

В деня на откриването на новия обект BILLA България отбеляза и 16 години от стъпването си на българския пазар. На 5 октомври 2000 г. компанията открива магазин в София, ставайки първата международна търговска верига супермаркети в България. Към момента супермаркетите на BILLA в цялата страна наброяват 107. За да отбележи празника, през настоящата седмица веригата предлага специална празнична отстъпка от -25% на всички продукти с марка BILLA.

 

„Тази година бе особено значима за BILLA България, тъй като веригата ни получи три златни медала за най-високо качество в България – за „Пресни плодове и зеленчуци“, „Прясно месо“ и програмите за лоялност, които ви предлагаме. Те ни бяха отредени от българския потребител в независимо проучване, проект на  швейцарската организация ICERTIAS. BILLA бе определена и като предпочитана верига за пазаруване от българите в потребителската класация „Любимите марки“. Високата оценка на нашите клиенти е най-големият подарък, който можем да получим“, сподели Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

 

Миналата седмица търговската верига стартира и образователната кампания „BILLA Млечен свят“ съвместно с Министерство на земеделието и храните, Българската агенция по безопасност на храните, Българския институт по стандартизация и Българското дружество по хранене и диететика в партньорство с редица български производители на млечни продукти. Кампанията ще продължи до 10 октомври и се провежда под формата на пътуващо изложение в шестте най-големи града в страната. Основната цел на инициативата е да запознае българския потребител с предимствата на млечните продукти по БДС, процеса им на производство, както и с ползите от тяхната консумация от гледна точка на здравословно хранене. Повече информация за кампанията можете да откриете тук.

 

 

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на над 41 000 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Da komm ich her!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

 

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 7 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Румъния, Русия, Словакия и Украйна. В Австрия и в други страни REWE International AG е назначила над 75 500 души в около 3600 магазина. През 2015 г. генерираният оборот на компанията възлиза на 12,54 млрд. евро.

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

 

Веригата е представена в 36 града в страната със 107 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja!Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с M3 Communications Group,  press@m3bg.com.

 

За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с Ines Schurin, Group spokesperson and Head of Public Relations REWE International AG, Industriezentrum NÖ-Süd, Straße 3, Objekt 16, A-2355 Wiener Neudorf.  Email: i.schurin@rewe-group.at

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *