L’Oréal призната за осми път за една от най-етичните компании в света

БОБИ ЧОЛАКОВА

Международният институт „Етисфера“ днес публикува своята годишна класация на най-етичните и отговорни компании в света

. L’Oréal е една от най-етичните компании в света за 2017 г. Водещата компания за красота бе призната от института „Етисфера“ – световен лидер при определянето на етичните бизнес стандарти, като една от най-напредналите компании в това отношение за 2017 г. (2017 World’s Most Ethical Company® ). Титлата „Най-етична компания в света“ се присъжда на организации, които следват и поощряват култура на етика и прозрачност на всяко ниво в компанията и при които съвпадат действия и принципи. Това е 8-ият път, в който козметичната компания получава подобно признание, като L’Oréal и само още една компания от индустрията „Здраве и красота“ следват отговорно водещите етични корпоративни стандарти и практики и присъстват в списъка на „Етисфера“ за тази година. „Културата е основата на успеха на всяка високоефективна, иновативна и устойчива компания – каза Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal. – Горд съм, че етиката е ключов стълб на нашата култура и лидерство, тя е това, от което нашите служители по цял свят винаги се водят при вземането на решения.“ „Всички ние в L’Oréal се гордеем, че „Етисфера“ ни дава престижното призвание за осми път. Етиката е новата рамка на вземане на решения и ние сме убедени, че силната култура на почтеност е от ключово значение за успеха в дългосрочен план“, каза Емануел Люлен, старши вицепрезидент и главен директор „Етика“. 2017 е единадесетата поред година, в която институтът „Етисфера“ отличава онези компании, които осъзнават своята роля в обществото – да влияят и да работят за положителна промяна, които взимат под внимание влиянието на своите действия върху своите служители, инвеститори, клиенти и други ключови заинтересовани страни и се водят от своите ценности и култура във всекидневните си решенията. „През последните единадесет години сме свидетели на промяна в обществените очаквания, постоянно предефиниране на закони и разпоредби и на геополитическия климат. Видяхме също как компаниите, признати като най-етичните в света, реагират на тези предизвикателства. Те инвестират в своите местни общности по света, приемат стратегии на разнообразие и включване и се фокусират върху дългосрочни дейности като устойчиво бизнес предимство – обясни главният изпълнителен директор на „Етисфера“ Тимъти Ърблич. – Поздравления за всички в L’Oréal за признанието за най-етична компания в света.“ Методология и точкуване Оценяването на най-етичните компании в света се основава на етична рамка, разработена от института „Етисфера“ (Ethics Quotient® (EQ), която предлага количествен начин за оценка на ефективността на една компания по обективен, последователен и стандартизиран начин. Оценки се дават в пет основни категории: етика и услужливост (35%), корпоративно гражданство и отговорност (20%), култура на етиката (20%), управление (15%) и лидерство, иновативност и репутация (10%), и биват предоставени на всички фирми, които участват в процеса. Признатите компании Пълният списък на най-етичните компании в света за 2017 г. може да бъде открит тук: http://worldsmostethicalcompanies.ethisphere.com/honorees/. www.loreal.com – Follow us on Twitter @loreal Най-добрите етични практики на отличените компании за 2017 г. ще бъдат представени чрез серия от инфографики и изследвания през годината. За етиката в L’Oréal Отношението на компанията към етиката е толкова важно, колкото и икономическите резултати и качеството на продуктите. L’Oréal е построена върху силни етични принципи, от които се води при развитието си и които допринасят за изграждането на нейната репутация: почтеност, уважение, смелост и прозрачност. Именно тези принципи са в основата на политиките на компанията по отношение на услужливост, отговорни иновации, грижа за околната среда, социална и обществена отговорност и филантропия. В тази връзка амбицията на L’Oréal е да бъде компания за пример по света и да интегрира етиката в основата на бизнес практиките си. – През 2000 г. L’Oréal беше една от първите компании във Франция, която изготви Кодекс за бизнеса и назначи през 2007 г. главен етичен директор. – През 2008 г. Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal, получи престижната награда Stanley C. Pace за лидерство в етиката. – През 2014 г. L’Oréal издаде третото издание на „Етичния си кодекс“, който може да се намери на 45 езика, на английски и френски език, отпечатан на брайл, както и онлайн обучител за нова етика на 22 езика. – През 2015 г. вицепрезидентът на L’Oréal и главен директор „Етика“ Емануел Люлен получи престижната награда за етика: Carol. R. Marshall Innovation in Ethics Award. – L’Oréal е подписала Глобалния договор на ООН от 2003 г. и е една от 100-те компании, които са включени в новия Global Compact 100 борсов индекс, както и една от компаниите, подписала Women’s Empowerment Principles, инициатива на „ООН Жени“ и Global Compact. – Всяка година L’Oréal организира „Ден на етиката“, по време на който служители от целия свят могат да разговарят онлайн за етиката с Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal. За повече информация за етиката посетете: http://www.loreal.com/group/governance/actingethically.aspx За L’Oréal L’Oréal е посветена на красотата повече от 100 години. С уникално портфолио от 34 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 25.8 милиарда евро за 2016 г., като за компанията работят 89 300 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oréal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони и търговия на дребно. Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от 3870, са в ядрото на стратегията на L’Oréal, чиято цел е да отговорят на желанието за красота по целия свят. Устойчивата политика на L’Oréal до 2020 г. „Ние споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на Групата. www.loreal.com За „Етисфера“ Институтът „Етисфера“ (Ethisphere®) е глобален лидер в определянето и повишаването на етичните бизнес стандарти и практики, които са от водещо значение за корпоративния характер, пазарното доверие и успех на всеки бизнес. „Етисфера“ има богат опит в измерването и определянето на основните етични стандарти, използвайки независими данни, които помагат на компаниите да подобрят корпоративния си характер. „Етисфера“ отличава добрите етични практики чрез своята програма за признание: „Най- етичните компании в света“, обединява експертите от индустрията Съюз на бизнес етичното лидерство (Business Ethics Leadership Alliance) и определя тенденциите и добрите практики в етиката с публикуването на сп. „Етисфера“.

Повече информация за „Етисфера“ може да се намери на адрес: http://ethisphere.com. За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group,  press@m3bg.com.

Снимка 1: Жан-Пол Агон, председател и главен изпълнителен директор на L’Oréal;

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *