Над 93 000 лв. за Мадарския конник събра кампанията „Ние обичаме България“ 2017

  • БОБИ ЧОЛАКОВА
  • Каузата все още може да бъде подпомогната чрез дарения към Историческия музей в Шумен и закупуване на специална брандирана торбичка!
  •  93 528,61 лв. събра инициативата „Ние обичаме България“ 2017. Дългосрочната национална кампания, която обедини хиляди българи, е организирана от BILLA България. Проектът цели осигуряването на финансова помощ за значими паметници на културата. Тази година бе подкрепен един от най-емблематичните български символи – Мадарският конник. Събраната по време на кампанията сума ще бъде използвана за облагородяването на Националния историко-археологически резерват „Мадара“, където се намира релефът, и за превръщането на района в атрактивна туристическа дестинация. Средствата ще бъдат преведени по сметката на Регионалния исторически музей в Шумен, който отговаря за Мадарския конник.

    Основната част от сумата бе събрана от продадени билети за големия благотворителен концерт в подкрепа на Мадарския конник, който се проведе на 31 май в зала „Арена Армеец“ и събра хиляди зрители. На една сцена се качиха някои от най-обичаните български изпълнители – Валя Балканска и Петър Янев, Силвия Кацарова, Теди Кацарова, D2, 100 кила, Орлин Павлов, Панайот Панайотов, 100 каба гайди, ансамбъл „Българе“, Преслава, Десислава, Славка Калчева и Ивелина Колева. Всички те се обединиха около каузата за съхраняването на културно-историческото ни наследство и се включиха в инициативата напълно безвъзмездно.

    Част от средствата, които ще бъдат дарени за Мадарския конник, са събрани от продажбата на специални брандирани торбички. Те ще продължат да бъдат алични в магазините на BILLA до края на месец август. 1 лев от всяка закупена бройка отива за каузата.

    „Благодаря на всички, които подкрепиха инициативата „Ние обичаме България“. Благодаря им, че не просто дариха средства, а припознаха каузата и я почувстваха със сърцата си. Успяхме да обединим енергията на хиляди хора и да покажем за пореден път, че сме по-силни, когато сме заедно. Щастлив съм, защото не само подпомагаме съхраняването на културно-историческото ни наследство, но и пазим българския дух и го предаваме на децата си“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

    Кампанията „Ние обичаме България“ се провежда с подкрепата на Министерството на културата, Министерството на туризма, Министерството на младежта и спорта и Столична община. Основен медиен партньор е bTV Media Group.

    Инициативата стартира през 2016 г., когато за реставрацията на Паметника на свободата на връх Шипка бяха събрани близо 75 000 лв.

    Всеки желаещ да подкрепи кампанията „Ние обичаме България“ и Мадарския конник може да го направи и като преведе средства по сметката на Регионалния исторически музей в Шумен:

    Банка: ИНТЕРНЕШЪНЪЛ АСЕТ БАНК АД
    IBAN: BG48IABG74773100722900
    BIC: IABGBGSF
    Основание: Кампания „Ние обичаме България“

    REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen и BILLA-Vorteilsreisen).

    От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни, REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12.72 млрд. евро.

    BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 31-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

    На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“.

    Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Отдел за пресни плодове и зеленчуци във верига супермаркети“, „Отдел за прясно месо във верига супермаркети“, „Програма за лоялност“.

    Веригата е представена в 37 града в страната със 111 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

    BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

    Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

    За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
    M3 Communications Group,  press@m3bg.com.


    За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с:
    Paul Pöttschacher, Spokesperson REWE International AG,
    Industriezentrum NÖ-Süd, Straße 3, Objekt 16, A-2355 WienerNeudorf.
    Tel.: +43 2236 600 5263, Email: p.poettschacher@rewe-group.at

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *