BILLA България е „Национален победител“ на Европейските бизнес награди

БОБИ ЧОЛАКОА
Компанията бе отличена в категория „Социална отговорност и опазване на околната среда“

BILLA България е „Национален победител” на Европейските бизнес награди 2017-2018 – най-мащабният бизнес конкурс в Европа, спонсориран от RSM. Престижно жури, съставено от бизнес лидери, политици и представители на академичните среди, избра BILLA за най-добрата българска компания в категория „Социална отговорност и опазване на околната среда“. Търговската верига е един от 8-те национални победители у нас, отличени сред общо 55 бизнес организации, включени в „Ones to Watch“. Това е престижен списък за високи бизнес резултати, в който BILLA намери място през декември миналата година.

Търговската верига ще представи България на финалния етап на Европейските бизнес награди 2017-2018 на 22 и 23 май във Варшава, когато ще бъдат обявени големите победители в 12-те категории на конкурса. Паралелно с това BILLA се състезава и за вота на публиката, като участва с кратко видео, представящо дейността й. Можете да гласувате за компанията тук.

„За нас е чест, че печелим тази престижна награда за трети път и че намираме място сред най-добрите компании в Европа. Това е признание за ежедневните усилия, старанието и отдадеността на целия екип на BILLA България. Особено сме горди, че отличието е резултат от работата ни в сферата на корпоративната отговорност. Като една от най-големите компании на българския пазар, нашата мисия е да инвестираме не само в икономиката, но и в обществото и хората. Затова непрекъснато се стремим да допринасяме за разрешаването на наболели социални проблеми и да правим бизнес с кауза“, коментира Бойко Сачански, Управител на BILLA България.

Търговската верига се развива като социално отговорна компания и следва дългосрочна и устойчива политика, фокусирана върху четири ключови стълба – продукти, служители, околна среда и социален корпоративен ангажимент. BILLA България реализира редица важни проекти, чрез които помага на хора в нужда и допринася за създаването на едно по-добро общество. Благодарение на успехите си в сферата на корпоративната социална отговорност веригата е двукратен национален шампион в категория „Екологична и корпоративна устойчивост“ на Европейските бизнес награди през 2015 и 2016 г. BILLA е единствената компания в ритейл сектора у нас, която в две поредни години публикува Доклад по корпоративна социална отговорност, отчитащ постиженията й по отношение на обществото и околната среда. Първият доклад беше издаден през 2016 г., а вторият – през 2017 г. 

За Европейските бизнес награди
Основната цел на Европейските бизнес награди е да подкрепят развитието на по-силна и по-успешна бизнес общност в Европа. Програмата допринася за това по три начина:

• Подкрепя и ознаменува успеха както на отделните личности, така и на организациите
• Показва вдъхновяващи примери за успех, към които бизнес общността да се стреми
• Ангажира европейската бизнес общност за поставянето на дневен ред и обсъждането на ключови въпроси.

Европейските бизнес награди се провеждат за 11-а поредна година. Предходното издание привлече над 33 000 бизнес организации от 34 страни. Спонсори и партньори са RSM, ELITE и PR Newswire

www.businessawardseurope.com.
Twitter: @rsmEBA
Facebook: www.facebook.com/businessawardseurope
LinkedIn: “The European Business Awards” 

За RSM
RSM е шестата най-голяма мрежа от независими одиторски и консултантски фирми, обхващаща над 120 страни, 800 офиса и повече от 41 400 души по целия свят. Общият приход от такси в мрежата е 4.9 милиарда долара.
В рамките на организацията се споделят умения, възгледи и ресурси, както и подходи спрямо клиентите, базирани на доброто разбиране на техния бизнес. По този начин те имат възможност да вървят уверено напред и да реализират пълния си потенциал.

RSM е основният спонсор на Европейските бизнес награди, които насърчават бизнес успеха и отличават изключителни предприемачески постижения.

RSM е член на асоциацията Forum of Firms, с която заедно целят да популяризират най-високите стандарти във финансовите и одиторски практики по целия свят.

RSM е марката, използвана от мрежа от независими счетоводни и консултантски фирми, всяка от които практикува самостоятелно. Самата компания RSM International Limited не предлага счетоводни или консултантски услуги. Членовете на организацията имат обща визия за осигуряването на висококачествени професионални услуги както на вътрешните пазари, на които оперират, така и на международно ниво, в случай че клиентите им имат нужда от това.
www.rsm.global

REWE International AG оперира с близо 2500 магазина в Австрия чрез търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG. Тя е пазарен лидер в Австрия в сектора на търговията на дребно с хранителни и козметични продукти и е един от най-големите работодатели в страната, осигурявайки работа на 42 322 души. Компанията е част от немската REWE Груп, един от европейските лидери в търговията и туризма. В Австрия REWE International AG притежава широка гама от добре познати собствени марки, като например Ja! Natürlich, clever, Wunderlinge, Dakommichher!, VegaVita, Chef Menü, Wegenstein и MY. Компанията оперира и в сферата на туризма чрез BILLA Reisen, JAHN REISEN и Transair (MEKRUR IHr Urlaub, PENNYreisen and BILLA-Vorteilsreisen).

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG не само управлява своя бизнес в Австрия, но също така чрез марката BILLA REWE Group управлява супермаркет бизнеса си в 6 държави от Централна и Източна Европа: България, Хърватия, Чехия, Русия, Словакия и Украйна. През 2016 г., в Австрия и в други страни REWE International AG е назначила 70 000 души в около 3600 магазина, а генерираният оборот на компанията възлиза на 12,72 млрд. евро.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите 100 български компании“, BILLA България заема 21-во място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“. През 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“ на същия конкурс.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“ и „Верига за продажби на дребно“.

BILLA България е любима търговска верига на българите според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“ 2017.

Веригата е представена в 37 града в страната със 119 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите. 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.


За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с:
Paul Pöttschacher, Spokesperson REWE International AG,
Industriezentrum NÖ-Süd, Straße 3, Objekt 16, A-2355 WienerNeudorf.
Tel.: +43 2236 600 5263, Email: p.poettschacher@rewe-group.at

За повече информация за Европейските бизнес награди, моля, свържете се с:
Vanessa Wood на телефон +44 (0) 796 6666 657 или на email: vanessa.wood@businessawardseurope.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *