Лидл България въвежда нови стандарти при колбасите

БОБИ ЧОЛАКОВА

Веригата е първата в страната, която пуска колбаси само с ръчно отделено месо

23 април 2018 г. – Лидл България въвежда още по-високи стандарти за качеството на колбасите собствена марка, които предлага. Всички колбаси от марките Pikok, Baroni и Dulano, както и от продуктовата линия „Родна стряха“, вече се произвеждат без влагането на механично отделено месо, което води до намаляване използването на подобрители и сгъстители. Категоричен ефект от това е подобреното качество и вкус. Веригата разширява и серията Clean Label, която включва месни продукти по изцяло чиста рецепта, без изкуствени добавки – абсолютна иновация за българския пазар.

 

Една от нашите цели е непрекъснато да разширяваме асортимента и то в посока предлагане на още по-качествени продукти, по чисти рецепти, отговарящи на високи стандарти. Използването само на ръчно отделено месо в колбасите – наши собствени марки, както и разширяването на серията Clean Label, която също въведохме първи на пазара, е в отговор и на нарастващата тенденция в потребителското търсене за по-качествени и чисти продукти, предимно от натурални съставки“, сподели Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 

При механичното отделяне на месо, процесът се изпълнява машинно и под налягане, а получената суровина е с високо водно съдържание и ниска хранителна стойност. Това изисква влагане на повече консерванти, сгъстители и оцветители, за да се придаде форма и стегнатост на крайния продукт. С използването само на ръчно отделено месо в колбасите от собствени марки, Lidl предлага на своите клиенти висококачествени продукти, с автентичен и неподправен вкус  не само във високия, но и в ниския ценови клас, осигурявайки още по-голямо разнообразие от колбаси с оптимално съотношение между качество и цена.

 

Лидл България е пионер и при въвеждането на пазара на серия колбаси Clean Label, която включва месни продукти без изкуствени консерванти, овкусители, оцветители, без глутен или лактоза. Продуктите под марка Pikok се произвеждат по иновативна технология, при която изкуствените добавки се заместват с натурални такива и се използват естествени консерванти. Всичките 4 продукта от серията – шпеков салам, луканка, шунка и бекон, се произвеждат от български производители.

 

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-

Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 88 магазина в 46 града и над 2 300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена-качество на продукти със собствена марка и 7 отличия QUDAL – QUality meDAL 2016/2017 за най-високо качество на продукти със собствена марка в България.

За контакти

Лидл България

 

Милена Димитрова

Ръководител „Връзки с обществеността“

E-Mail: milenas.dimitrova@lidl.bg

www.lidl.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *