Хотелиер-благодетел с две номинации от Морските Оскари

БОБИ ЧОЛАКОВА
Устойчивото развитие на туризма и благотворителните дейности са приоритети на Методи Трохаров
Бизнесменът Методи Трохаров, собственик на един от най-високо оценяваните от световната мрежа за резервации – Букинг, родни хотели – Блу Ориндж, е номиниран от журито на Морските Оскари в цели две категории –  „Благотворителност и социални дейности“ и „Лидер в хотелиерството и мениджмънта“.
Призовете за четвъртото издание на Морските Оскари ще бъдат връчени на 17 август в царската градина на луксозния жилищен комплекс Аргищ Партез в Златни пясъци, известен като Шумерски дворец, съобщават организаторите на церемонията ВИП Комюникейшън.
Хотелиерът активно подпомага семейства в неравностойно положение, дарява средства за лечение на болни. Той е основен инициатор за изграждането на социален дом в с. Бероново.
Неотдавна със собствени средства изгражда водопровод от 1,6 км в Созопол, подпомага финансово морската община за изграждане на инфраструктурата и комунално-битовите жизнено важни потребности на жителите й. Методи Трохаров е благодетел и на традиционните ромски празници и на културните събития в морския регион.
Неговият хотел „Блу Ориндж“ е  разположен в непосредствена близост до най-дългата плажна ивица – Царски залив, която се простира до Созопол. Комплексът от години е пример за успешно управление и устойчиво развитие в туризма. 
Методи Трохаров е завършил СУ  „Св. Климент Охридски“. Преди 10 години започва изграждането на морския комплекс – избира подходяща локация, изготвя концепция с идея не  само да задоволява очакванията на клиентите си, а и да ги надхвърля. Желанието му е туристите да се чувстват повече като желани гости, отколкото като клиенти. Дизайнът на комплекса носи усещане за домашен уют и комфорт.
Основна цел на Морските Оскари е да популяризират и отличат най- добрите практики и успехи на Черноморието, да поощрят техните стремежи за по-добро качество на живот в България. Повече информация в страницата на организаторите: www.vipcompr.com

Социално измерение на събитието е свързано с целогодишната кампания на PR-агенция ВИП Комюникейшън за подпомагане на социално слаби отличници, които искат да останат да учат и да работят в България. Под патронажа на Ротари Клуб Самоков и ERP-Academy.

VIP COMMUNICATION Agency
 providing full services in the sphere of 
 advertising, pr, marketing and event management. 
 A leading company, operating on the Bulgarian market since 2005. 
 Sofia, Hristo  Tcenov 8 /near to Paradise Center/
 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *