Варна посреща Световната купа по волейбол с подкрепата на Lidl

БОБИ ЧОЛАКОВА

Първото в България турне на оригиналния трофей се реализира благодарение на Лидл България като официален партньор на Българската федерация по волейбол

Световната купа по волейбол ще гостува във Варна като част от националното турне на трофея, което се провежда с подкрепата на Лидл България. Всички фенове на волейбола в морската столица ще могат да се докоснат до най-желаната световна волейболна купа по време на празника на града, който се чества на 15 август. В специално изграден шампионски корнер на входа на Морската градина от 17:00 ч. до полунощ най-запалените привърженици на волейбола ще могат да се снимат до оригиналния трофей на Световната купа. По време на събитието, организаторите ще зарадват всички фенове и с много забавления, игри и активности за популяризиране на спорта и пълноценния живот.

В началото на юни Лидл България и Българската федерация по волейбол официално обявиха продължаване на партньорството си, което тази година се провежда под мотото “Националната селекция, с която се гордеем“, с подкрепата на селекцията „Родна стряха“ – висококачествени продукти само от български производители. През 2018 г., освен партньор на националите по време на Световното първенство по волейбол и Волейболната лига на нациите, търговската верига е и официален партньор на първото в България турне на оригиналния трофей, за който ще се борят най-добрите волейболни отбори на Световното първенство за мъже 2018.

В рамките на националното турне, световната купа по волейбол ще бъде представена на различни събития в градовете-домакини София, Варна и Русе през цялото лято, както и по време на мачовете на Световното първенства по волейбол в България през септември.

Повече информация, свързана с турнето на купата, може да откриете на сайта на Lidl България – www.lidl.bg, както и сайта на Българската федерация по волейбол http://www.volleyball.bg/ .

За Лидл България

Lidl е най-голямата верига магазини за хранителни стоки в Европа, част e от немската Schwarz-Gruppe и присъства в над 25 държави. В България Lidl стартира своята дейност през 2010 г. Днес компанията има 89 магазина в 46 града и над 2300 служители, а марката Lidl е затвърдила водещата си позиция на пазара на хранителни стоки. Лидл България е носител на 7 медала Best Buy Award PRIVATE LABEL Bulgaria 2017/2018 за най-добро съотношение цена – качество на продукти със собствена марка.

За Българска Федерация Волейбол

Българска Федерация Волейбол е сдружение с нестопанска цел, което обединява спортни клубове по волейбол и плажен волейбол. Тя развива, усъвършенства, популяризира и администрира волейбола в България. Създава условия и съдейства българският волейбол да завоюва престижни позиции на международното спортно поле. БФВ селекционира и организира подготовката на националните отбори на Република България.

Ruja Zagorska
SiteMedia Consultancy
15-17 Kamen Andreev Str.
1303 Sofia Bulgaria

www.SiteMedia.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *