HONOR с бляскава премиера на Honor 8X в Прага и ново стратегическо партньорство с RED BULL

БОБИ ЧОЛАКОВА
Новият смартфон идва със стъклено тяло в цвят аврора, супер тънка рамка и иновативна технология чип-върху-филм. Стратегическото партньорство между Honor и Red Bull ще бъде за целия регион на ЦИЕ



Honor, водещият смартфон бранд, представи официално Honor 8X в Прага – смартфон, който умело съчетава съвременни топ технологии с изящни форма и външен вид. Вдъхновен от философията на минималистичния дизайн и използването на технологията чип-върху-филм (COF), новият модел разполага с 6.5-инчов FullView дисплей с 91% съотношение екран към тяло и с 2.5D двойно текстурирано стъклено тяло в цвят аврора (Aurora) и с решетъчен ефект, символизиращо дързост и амбициозност. Honor 8X ще бъде наличен в България от 19 октомври на цена от 599 лв. Цветовете, от които ще могат да избират потребителите, са черен, син и червен.

Новият Honor 8X демонстрира типичните за бранда Honor смели идеи и дизайнерска иновативност чрез изключителните си технологични характеристики, поразителен минималистичен дизайн и изтънчена изработка. Използвайки един по-научен подход спрямо естетиката, при Honor 8X брандът успява да постигне правилния баланс между функционалност и красота, който е уникален за пазара.

Топ характеристиките, които ще откриете при Honor 8X, включват:
 Голям 6.5-инчов екран с изключително ясна картина: Honor 8X е оборудван с 6.5-инчов дисплей Full-View 2.0 с ноч и съотношение 19.5:9. Това е близко до съотношението 21:9, което се използва в кино салоните, и позволява на потребителите да се наслаждават на удивителни кадри на смартфон екран. Моделът има изключително елегантен дизайн и минималистични размери: 5.5 инча дължина и дебелина на тялото едва 7.8 мм.
• 91% съотношение „екран към тяло“ в компактни размери: Съотношението „екран към тяло“ е от ключово значение при дизайна на смартфони. При Honor 8X, Honor използва усъвършенствана технология чип-върху-филм (COF) и патентована антена, за да намали ширината на долната рамка до едва 4.25 мм и да постигне 91% съотношение „екран към тяло“. Така по тези показатели моделът превъзхожда повечето флагмани.
• Минималистична дизайнерска концепция с поглед към естетиката: При Honor 8X са използвани метална средна рамка и 2.5D двойно текстурирано стъкло с алуминиева структура с решетъчен ефект, които придават на телефона елегантен външен вид и приятно усещане при допир. Задният панел е изграден от 15 слоя стъкло, които под ъгъл отразяват светлината по ефектен и различен начин. Потребителите могат да избират между черен, червен и син Honor 8X  и така да изразят своя собствен стил и индивидуалност.
• Защита на очите: Нараства обществената загриженост относно синята светлина, с която очите ни са облъчвани от екраните на различни електронни устройства. Honor 8X използва ново поколение режим за очен комфорт (Comfort Eye mode), сертифициран от TüV Rheinland, който при активиране може да намали излъчването на синята светлина от екрана и да предотврати умората на очите. Смартфонът също така разполага с технология за четимост при слънце, която позволява на потребителите да виждат екрана ясно при пряка слънчева светлина, както и с нощен режим, който прави четенето преди сън по-удобно.

Джордж Дзао, президент на Honor, заяви: „С новия Honor 8X, Honor въвежда нови стандарти при постигането на точния баланс между цена, качество, дизайн и производителност. Honor 8X не е просто красиво въплъщение на минимализма, а е пътеводител, който показва, че водещите характеристики и високото качество не изискват непременно високи цени. Honor 8X ще отговори и даже ще надмине очакванията на потребителите, които не искат да правят компромис, когато избират телефон – било то с цената, производителността или външния вид.“

По време на събитието в Прага Honor и Red Bull също така обявиха началото на стратегическо партньорство между компаниите за региона на Централна и Източна Европа. „Honor и Red Bull са имали редица успешни събития заедно. Сега нашата обща цел е да разширим и укрепим партньорството си на ключовите пазари в целия регион. Виждаме 100% съвпадение между нашите разбирания за корпоративни цели, позициониране на бранда и целеви аудитории. Това неизменно ще бъде печеливша колаборация и за двете марки“, обобщи Джордж Дзао.

Honor и Red Bull планират да развият допълнително сътрудничество през 2019 г. в множество области катоспортни събития, създаване на съдържание, културни проекти и др.

За Honor: 
Honor е водеща марка за смартфони на Huawei Group. В съответствие със своя слоган „За смелите“, брандът е създаден, за да отговори на нуждите на дигиталното поколение чрез интернет-оптимизирани продукти, които предлагат превъзходно потребителско преживяване, окуражават активните, насърчават креативността и дават възможност на младите да постигат своите мечти. Правейки това, Honor се наложи успешно като различния бранд, като демонстрира смелост да върши нещата по различен начин и да създава и предлага най-новите технологии и иновации на своите клиенти

За повече информация, моля, посетете:
www.hihonor.com
https://www.facebook.com/honorglobal/
https://twitter.com/Honorglobal
https://www.instagram.com/honorglobal/
https://www.youtube.com/honorglobal



За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на: 02/818 70 10 и press@m3bg.com;
Аccount Manager на проекта: Кристина Радкова, kradkova@m3bg.com

 * * * *

M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България, Ви изпраща некомерсиални съобщения и новини като част от своята основна дейност. Гарантираме Ви, че компанията ни спазва безусловно всички изисквания на Европейския общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Правилата, установени в M3 Communications Group, Inc., както и обръщението на Главния изпълнителен директор, можете да видите тук: https://www.m3bg.com/Privacy-Policy Никога и по никакъв повод Вашите данни няма да бъдат разпространявани, продавани или подлагани на риск от външен достъп. Всеки служител и партньор на M3 Communications Group, Inc. гарантира за това, съгласявайки се със специална клауза в договора си. Ако все пак не желаете да получавате съобщения от нас занапред, моля, изпратете ни имейл с тема „unsubscribe“ и всички Ваши данни ще бъдат незабавно изтрити от нашите сървъри. 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *