L’OREAL представи прототип на първия в света носим микрофлуиден сензор за измерване на pH нивата на кожата

Боби Чолакова

Козметичният гигант L’Oreal представи прототип на своята последна технологична иновация по време на CES 2019 (8-11 януари 2019 г.). My Skin Track pH (от La Roche-Posay) идва директно от технологичната лаборатория на компанията и е първият носим сензор със свое мобилно приложение, който измерва персоналните pH нива на кожата и създава персонализиран режим за по-добра продуктова грижа за кожата. По време на CES 2019 My Skin Track pH също така бе отличен с награда за най-иновативен продукт, представен на изложението, в категорията „Носими устройства“ (CES 2019 Innovation Award).Сензорът е разработен съвместно между L’Oreal и нейния бранд за грижа за кожата La Roche-Posay. От създаването си до днес брандът работи в тясно сътрудничество с дерматолози, за да разработва безопасни и ефективни продукти за кожа и научни иновации, носещи директна полза на потребителя.

„Научната и медицинска общност отдавна е установила връзката между pH нивата на кожата и често срещаните кожни проблеми, с които милиони хора се сблъскват всеки ден – коментира Гайв Балуч, глобален вицепрезидент на технологичната лаборатория на L’Oreal (L’Oreal Technology Incubator), част от Отдел „Изследвания и иновации“ на компанията. Нашата цел е да използваме тази иновативна технология, за да предоставим на потребителите полезна информация за състоянието на тяхната кожа, така че те да могат да намерят най-подходящите продукти за индивидуалните си нужди. В L’Oreal ние знаем, че здравето е бъдещето на красотата и нашият екип е отдаден на мисията с помощта на технологиите да създава иновативни и полезни решения за клиентите ни.“

pH скалата варира от киселинна до основна, като спектърът на измерване е от 0 до 14. Здравословните стойности на pH за кожата са в леко киселинните нива от 4.5 до 5.5. Когато pH балансът е нарушен, дали заради фактори от заобикалящата ни среда, или по неясни причини, това може да доведе до възпалителни процеси. Такива процеси често предизвикват или обострят обичайно срещани проблеми като сухота, екзема и атопичен дерматит. Милиони американци страдат от тези проблеми – например, според Националната асоциация по екземите 1 от 10 американци (31.6 милиона души) има някаква форма на екзема.

Малък, тънък и подвижен, сензорът My Skin Track pH представлява следващата технологична стъпка по пътя на L’Oreal, глобалният лидер в сферата на красотата, към създаване на персонална грижа за кожата. Като първия по рода си микрофлуиден сензор, измерващ pH нивата на кожата, My Skin Track pH се поставя директно върху нея и улавя количествата на пот в порите на кожата чрез мрежа от микроканали, предоставяйки точно pH измерване в рамките на 15 минути.

Докато досегашните методи на измерване на нивата на pH на кожата изискваха неподвижни електронни устройства или голямо количество пот за проба, My Skin Track pH улавя и генерира точни показания от минимални количества пот.

My Skin Track pH осигурява точно отчитане на pH нивата чрез двустепенен процес:

1/ Първо потребителят трябва да постави сензора на вътрешната страна на ръката си, оставяйки го на място за 5-15 минути, докато 2-те точки в центъра се оцветят.
2/ След което потребителят трябва да отвори приложението My Skin Track pH и да направи снимка на сензора. Използвайки усъвършенстван алгоритъм, приложението анализира направеното pH измерване, за да определи здравословното състояние на кожата и да даде персонализирани препоръки за продукти на La Roche-Posay за грижа за кожата и pH баланс.

My Skin Track pH е не само заявката на компанията за бъдещ любим продукт на клиентите, но и ще помогне на L’Oreal да развие своите научни изследвания в сферата на грижата за кожата и за разработването на нови продукти.

„pH е основен показател за здравето на кожата – заяви проф. Томас Лугар, директор на Катедрата по дерматология в Университета в Мюнстер, Германия. Това е нещо, за което моите пациенти ме питат редовно, но досега беше голямо предизвикателство да измериш нивото на pH извън клинична среда. Това устройство има потенциала да вдъхнови потребителите да възприемат по-здравословни навици за грижа за кожата и да предостави на медицинските специалисти съвършено нов начин за препоръчване на режими за грижа за кожата.“ 

My Skin Track pH е разработен от L’Oreal и в партньорство с Epicore Biosystems, лидер в индустрията на микрофлуидните платформи и меки сензори за носене. Технологията на Epicore Biosystems е базирана на изследвания на микрофлуидните и меки материали в продължение на две десетилетия в лабораторията на проф. Джон Роджърс в Центъра за биоинтегрирана електроника на Северозападния университет и Simpson Querrey Institute.

„Всички в Epicore сме развълнувани да работим заедно с L’Oreal, експертът в науката за грижа за кожата, по създаването на тази нова технология, която прави възможен един нов начин за изследване на pH на кожата и променя досегашните възприятия за него“ – сподели д-р Рузбей Гафари, съосновател и главен изпълнителен директор на Epicore Biosystems.

My Skin Track pH ще позволи на L’Oreal, която вече е съавтор на проучване за ефикасността на микрофлуидите, да задълбочи своите изследвания чрез серия от клинични проучвания в партньорство със Северозападния университет. Целта на тези проучвания е да изследват връзката между pH и появата на различни кожни проблеми и състояния.

My Skin Track pH е част от усилията на L’Oreal да използва новите технологии за създаване на по-добра грижа за кожата. През ноември 2018 г. L’Oreal пусна на пазара персонален UV сензор, My Skin Track UV на La Roche-Posay, ексклузивно в подбрани магазини на Apple в САЩ и на apple.com.

„Този нов прототип представлява още една крачка напред в технологичното пътуване на La Roche-Posay към красотата. Ние сме отдадени на мисията да разработваме научни иновации, носещи директна полза на потребителите, за да им помогнем да се грижат по-добре за кожата си“ – каза Летисия Тупе, глобален генерален мениджър на La Roche-Posау.

През 2019 г. My Skin Track pH ще бъде наличен първо при селектирана група от дерматолози, партниращи си с La Roche-Posay в САЩ, като целта е продуктът да се тества и след което продукт за масовия потребител да бъде пуснат за директна продажба. 

За L’Oreal

L’Oreal е посветена на красотата повече от 100 години. С уникално портфолио от 34 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 26 милиарда евро за 2017 г., като за компанията работят 82 600 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oreal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони, търговия на дребно и онлайн. Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от 3885 души, са в ядрото на стратегията на L’Oreal, чиято цел е да отговоря на желанието за красота по целия свят. Устойчивата политика на L’Oreal до 2020 г. „Ние споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на Групата.
Още подробности на: http://mediaroom.loreal.com/en/

За La Roche-Posay 
Препоръчана от дерматолози по целия свят, мисията на La Roche-Posay е да осигури по-добър живот за чувствителната кожа. Създадена през 1975 г,. към момента марката присъства в над 60 страни. Тя предлага уникално разнообразие от продукти за всекидневна грижа за кожата, разработени за всеки тип кожа, които са перфектното допълнение към кожното лечение на всеки пациент и промотират важността на добрите практики за грижа за кожата, адаптирани спрямо нуждите на всяка кожа.
Брандът разработва формули със своята ексклузивна вода, богата на селен. Заради своите антиоксидантни и успокояващи свойства, тази вода е употребявана и в Термалния център на марката, който е първият Дерматологичен център в Европа. Продуктите La Roche-Posay са разработвани, като е използвана стриктна схема с минимален брой на съставките и са формулирани при оптимално количество концентрати.
В допълнение, продуктите на La Roche-Posay  преминават строги клинични тестове за ефикасност и безопасност, дори спрямо чувствителна кожа. Ключовите продуктови гами на La Roche-Posay са: Lipikar (за суха кожа), Anthelios (слънцезащита), Effaclar (срещу акне) и Toleriane (за чувствителна кожа).

За Epicore Biosystems 
Epicore Biosystems разработва носими микрофлуидни сензори, които могат без инвазивна намеса да измерват биомаркерите на потта, здравето на кожата и физиологични параметри в реално време. Създадена през 2017 г. като spinout компания от Центъра за биоинтегрирана електроника на Северозападния университет и Simpson Querrey Institute, Epicore Biosystems си е  партнирала с компании от Fortune 500, Министерство на отбраната на САЩ и водещи научноизследователски организации, за да развие персонализираната грижа за кожата и лична хидратация чрез микрофлуидни продукти, подходящи за носене.
www.epicorebiosystems.com


За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com


* * * * *

Това прессъобщение не представлява предложение за продажба или покана за закупуване на акции на L’Oreal. Ако желаете да получите по-изчерпателна информация за L’Oreal, моля, направете справка с публичните документи, регистрирани във Франция, при Autorité des Marchés Financiers, които са също на разположение на английски език на уебсайта: www.loreal-finance.com.
Това прессъобщение може да съдържа някои изявления в бъдещ план. Въпреки че компанията счита, че тези изявления се базират на разумни хипотези, към датата на разпространение на това прессъобщение, те по своето естество са предмет на рискове и несигурности, които биха могли да доведат до това действителни резултати да се различават съществено от тези, посочени или прогнозирани в тези изявления.

* * * * *


M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България, Ви изпраща некомерсиални съобщения и новини като част от своята основна дейност. Гарантираме Ви, че компанията ни спазва безусловно всички изисквания на Европейския общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Правилата, установени в M3 Communications Group, Inc., както и обръщението на Главния изпълнителен директор, можете да видите тук: https://www.m3bg.com/Privacy-Policy Никога и по никакъв повод Вашите данни няма да бъдат разпространявани, продавани или подлагани на риск от външен достъп. Всеки служител и партньор на M3 Communications Group, Inc. гарантира за това, съгласявайки се със специална клауза в договора си. Ако все пак не желаете да получавате съобщения от нас занапред, моля, изпратете ни имейл с тема „unsubscribe“ и всички Ваши данни ще бъдат незабавно изтрити от нашите сървъри.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *