Албена Георгиева е новият главен оперативен директор на BILLA България

БОБИ  ЧОЛАКОВА
Досега Георгиева заемаше същата позиция в BILLA Словакия 

 BILLA България има нов главен оперативен директор – Албена Георгиева. Тя е на поста от началото на 2019 г. и ще отговаря за отделите „Управление на категориите”, „Развитие собствени марки“, „Контрол на качеството”, „Спейсмениджмънт“, „Импортмениджмънт“ и „Търговия на едро“.

Албена Георгиева притежава отлични мениджърски качества, както и сериозен опит в сферата на търговията с бързооборотни стоки. Кариерата й в BILLA България започва през 2009 г. като ръководител на отдел „Сървис“. Преминава през различни ръководни позиции в компанията и през 2014 г. е назначена за оперативен директор. Година по-късно Албена Георгиева приема ново предизвикателство и става главен оперативен директор на BILLA Словакия, където работи преди да се върне в България.

„Албена Георгиева е доказан професионалист, който притежава всички необходими знания и умения за отговорната позиция на главен оперативен директор. Щастливи сме, че тя се завръща у дома и отново ще бъде част от нашия екип. Вярваме, че заедно ще работим ползотворно, за да може BILLA България да върви напред и да продължава да предлага високо качество и добро обслужване на своите клиенти. Пожелаваме много успех на Албена Георгиева“, коментира Бойко Сачански, управител на BILLA България.

Албена Георгиева ще бъде част от Борда на директорите, в който влизат управителят на BILLA България Бойко Сачански и финансовият директор Ваня Динева.

За REWE Group
REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. Общият размер на външните й приходи за 2017 г. е 58 милиарда евро. Основаната през 1927 г. REWE Group осигурява работа на над 345 000 души и управлява 15 300 магазина в 22 европейски страни.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com.

За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия. През 2017 г. за организационното звено Handel International работят около 83 000 души, а над 4000 магазина са генерирали оборот в размер на 13,35 млрд. евро. 

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“, „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за хлебни изделия“, „Отдел за прясно месо“ и „Програма за лоялност“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в три поредни години (2016-2018) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.

Веригата е представена в 38 града в страната със 123 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.


За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.


За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с:
Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE,
Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at

* * *

M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България, Ви изпраща некомерсиални съобщения и новини като част от своята основна дейност. Гарантираме Ви, че компанията ни спазва безусловно всички изисквания на Европейския общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Правилата, установени в M3 Communications Group, Inc., както и обръщението на Главни

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *