Бритиш Американ Табако в глобално партньорство с Макларън

 Боби Чолакова

Бритиш Американ Табако (БAT) стартира ново глобално партньорство с Макларън, базирано на съвременни технологии и иновации. Многогодишното партньорство се фокусира върху разгръщането на програмата на БАТ за трансформиране на тютюневия си бизнес, в основата на която стои ангажиментът на компанията да предлага портфолио от продукти с потенциално намален риск за „по-добро бъдеще“ на своите потребители.

Като част от споразумението, БAT ще работи в тясно сътрудничество с Макларън Аплайд Технолоджис (McLaren Applied Technologies), съдействайки и споделяйки технологична експертиза, включително в областта на батериите, съвременните материали и дизайна. Двете компании ще обменят най-добри практики, процеси, иновации, ноу-хау и опит в различни сфери.

Амбицията на БAT да „трансформира тютюна“ цели да предостави на потребителите избор от по-малко рискови тютюневи и никотинови продукти. Това партньорство дава на компанията платформа за ускоряване на тази стратегия и е свидетелство за ангажимента на БAT за намаляване на вредата от тютюна.

Сътрудничеството обединява две компании със споделена страст към технологиите, иновациите и дизайна, и с ясно желание към постигане на ярка и значима промяна чрез своя бизнес.

Като глобален партньор на екипа на Макларън във Формула 1, БAT ще има присъствие на и извън болида през целия сезон, винаги в съответствие с действащите регулации и законодателство. Новата световна платформа на БAT за „По-добро утре“ ще бъде обявена на представянето на автомобила на Макларън за 2019 г. на 14 февруари.

Във връзка с партньорството, Кингсли Уитън, Главен маркетинг директор на БAT, коментира:
„Ние сме изключително горди и развълнувани от това ново партньорство, което ни дава възможност да ускорим темпото, с което се развиваме и трансформираме. Това ни дава една глобална платформа, с която да стимулираме по-доброто представяне на нашите продукти с потенциално намален риск, сред които са нашите марки Vype, Vuse и glo. В крайна сметка иновациите и технологиите ще ни помогнат за създаването на „по-добро утре“ за нашите потребители по целия свят.“

Зак Браун, главен изпълнителен директор на Макларън Рейсинг (McLaren Racing), заяви:
„Приветстваме БАТ в екипа на Макларън и подкрепяме амбицията на компанията да постигне значима и трайна промяна чрез иновации. Програмата за трансформация на БАТ е от основно значение за това партньорство и с удоволствие споделяме нашия опит и знания, за да помогнем ускоряването на този процес.“

За Бритиш Американ Табако
Бритиш Американ Табако (БAT) е водеща световна компания, която предлага продукти в различни категории на милиони потребители по целия свят. В нея работят над 55 000 души, като БАТ е с пазарно лидерство в над 55 страни и фабрики в 42 държави.

Стратегическото портфолио на БАТ се състои от световни марки и нарастваща гама от продукти с потенциално намален риск, включващи електронни цигари, устройства за нагряване на тютюн и други. Продуктите с потенциално намален риск на компанията се предлагат на 28 пазара по света, като представянето им на нови пазари предстои.


Компанията има пазарна капитализация от приблизително 61.7 милиарда паунда.

За допълнителна информация, моля, свържете се с
M3 Communications Group,  press@m3bg.com.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *