Mars, Inc. пуска 4 нови марки на българския пазар

Боби Чолакова

Mars, Inc., един от най-големите производители на хранителни продукти в света, ще пусне 4 нови марки на българския пазар през следващите 12 месеца. Това беше съобщено на пресконференция, проведена в офиса на Mars България. На събитието стана ясно, че Maltesers, една от най-обичаните марки шоколад в света, ще бъде налична в търговската мрежа в България до месец. Брандът за котешка и кучешка храна Perfect Fit също ще бъде представен скоро у нас, след което по-късно през годината на българския пазар ще стъпят и още 2 нови марки – за хигиенни продукти за котки и за дъвки.

Mars, Inc. произвежда шоколадови изделия, дъвки и бонбони, хранителни продукти и напитки. Компанията предлага и продукти и услуги за домашни любимци. Mars, Inc. притежава над 115 марки, включително и такива, които генерират продажби в размер на над 1 милиард долара годишно като M&M’s, Snickers, Twix, Pedigree и Whiskas. В България Mars е пазарен лидер при дъвките с добре познатите брандове Orbit, 5, Airwaves и Skittles.

Наскоро Mars, Inc. представи новата си визуална идентичност и ясно изрази своята основна корпоративна цел, която може да бъде обобщена с посланиетоСветът, който искаме утре, започва от това как правим бизнес днес.

„Mars винаги е правила бизнес с ясна цел, но за първи път я изразяваме ясно. От години компанията ни е водена от своите Пет принципа – качество, отговорност, взаимодействие, ефективност и свобода. Ангажирани сме да развиваме своя бизнес така, че да имаме позитивно въздействие върху хората, околната среда и всички останали сфери, в които оперираме“, коментира Предраг Милинчич, директор на Mars за България.

Mars е ангажирана да подкрепя общностите, в които оперира, от години. Показателен пример е планътSustainable in Generation Plan, който е израз на амбициите на компанията да гарантира устойчивото развитие на своя бизнес. През следващите няколко години Mars ще инвестира 1 милиард долара в опит да се справи с наболели проблеми като климатичните промени и бедността. Едно от най-значимите постижения на плана досега е свързано с пестенето на енергията. 100% от операциите на Mars в САЩ и Обединеното кралство се захранват от възобновяемо електричество. Като резултат се отчита 10% спад на парниковите емисии.

Сред целите на плана Sustainable in Generation Plan за следващите няколко години са: намаляване на неустойчивото използване на вода наполовина до 2025 г.; гарантиране, че всеки в рамките на разширената верига на доставки на Mars получава достойно възнаграждение; непрекъснато повишаване на стандартите за качество и безопасност на храните; насърчаване на здравословното хранене; подпомагане на клиентите да ограничат приема на захар и трансмазнини, докато в същото време се наслаждават на любимите си лакомства.    

За Mars, Inc.
Mars е семейна компания с повече от стогодишна традиция в производството на разнообразни продукти и в предлагането на услуги за хората и домашните любимци, които те обичат. Продажбите ѝ възлизат на близо 35 милиарда долара. Mars е глобална компания, която произвежда някои от най-обичаните марки в света: M&M’s®, SNICKERS®, TWIX®, MILKY WAY®, DOVE®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, WHISKAS®, EXTRA®, ORBIT®, 5™, SKITTLES®, UNCLE BEN’S®, MARS DRINKS и COCOAVIA®. Mars осигурява и ветеринарни услуги чрез ветеринарните клиники BANFIELD® Pet Hospitals. Базирана в Маклийн, Вирджиния, компанията оперира в повече от 80 страни. Петте принципа на Mars – качество, отговорност, взаимодействие, ефективност и свобода – вдъхновяват повече от 115 000 сътрудници по целия свят ежедневно да създават стойност за своите партньори и да осигуряват растеж.
За Mars България
Mars стъпва на българския пазар през 1993 г. като Masterfoods. През 2007 г. компанията сменя името си на Mars, Incorporated. През 2008 г. Wrigley се присъединява към портфолиото на Mars. Компанията разполага с екип от над 80 служители. Mars България прави директни доставки към клиенти и доставчици и достига до 40 000 търговски обекта на година.


Научете повече за Mars на www.mars.com.
Присъединете се към нас във FacebookTwitterLinkedInInstagram и YouTube.

За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на тел.: 02/818 70 10, или на email:press@m3bg.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *