L’Oréal представи уникален виртуален съветник за коса на изложението Viva Technology Paris 2019

Боби Чолакова

Световният лидер в красотата L’Oréal представи най-новите си технологични иновации, задвижвани с глас, изкуствен интелект и обогатена реалност, на изложението Viva Technology Paris 2019. Смарт продуктите олицетворяват „Безкрайната красота“ – визията на компанията за дигиталното бъдеще на козметичната индустрия и клиентския опит.

В Париж L’Oréal представи за първи път своите последни технологични иновации за разкрасяване, които посетителите можеха да тестват в 4 различни пространства: Безгранични технологии, Безгранична персонализация, Безгранична креативност и Безгранична ловкост.

Безгранични технологии:
– Виртуален съветник за коса – интерактивно дигитално преживяване, създадено от ModiFace, компанията на L’Oréal, разработваща иновации с добавена реалност и изкуствен интелект. Виртуалният съветник за коса позволява на клиентите чрез гласови команди да тестват виртуално различни цветове на косата, както и да получат професионални съвети за грижа за косата от експертите на L’Oréal Professionnel.

– SkinConsultAI от Vichy – дигитална диагностика на кожата, разработена съвместно с дерматолози, за откриване на признаци на стареене и предлагане на персонализирани съвети за грижа за кожата. Създадена в партньорство с ModiFace и L’Oréal R&I, тази технология се основава на 15 години научни изследвания върху стареенето на кожата и изкуствения интелект.

– Effaclar Spotscan от La Roche-Posay – уеб приложение, разработено съвместно с дерматолози за анализ на склонната към акне кожа. Въз основа на изкуствен интелект и научни данни, тази услуга предоставя съвети и персонализирани препоръки за отстраняване на лезии на акне, предотвратяване на тяхното влошаване и консултация с дерматолог при нужда. Демонстриран бе и сензора MySkin Track UV от La Roche-Posay, който измерва до каква степен кожата ви е изложена на външни фактори като UV лъчи, влага, замърсен въздух.

Безгранична персонализация:
– Shade Finder от Lancôme – модерна технология, базирана на изкуствен интелект. Shade Finder е в състояние да препоръча най-подходящия цвят фон дьо тен, който е идеален за нуждите на потребителя, директно на мястото на продажба. Тази персонализирана услуга в момента се разгръща по целия свят, като над 1000 места за продажба ще бъдат оборудвани с нея до края на 2019 г.

– My Little Factory (Моята малка фабрика) – за първи път L’Oréal представи My Little Factory, технологична иновация, която ще позволи производството на персонализирани фон дьо тени в голям мащаб в бъдеще.

Безгранична креативност:
– 360° зона на потапяне – посетителите на Viva Technology Paris 2019 имаха възможност да се запознаят с тенденции за красота от цял свят, наблюдавани в социалните мрежи, благодарение на изкуствения интелект в тази зона.

Безгранична ловкост:
– 3D печат и персонализиране – посетителите на изложението също се запознаха с възможностите на 3D печата и персонализирането, използвани при дизайна на новите аромати на Lancôme и Viktor & Rolf, и имаха шанса да тестват новата вендинг машина за червила Giorgio Armani с вградено виртуално тестване, разработено от ModiFace.

Любомира Роше, главен дигитален директор L’Oréal, коментира: „За нас бе удоволствие да участваме във Viva Technology, ежегодната среща на технологичния свят във Франция, нашата родина. Това бе чудесна възможност за нас да споделим визията ни за красотата – красота, която е разнообразна и достъпна за всички, съобразена с нуждите и стремежите по света и захранвана от дигиталните технологии. Новите технологии като обогатената реалност, изкуственият интелект, гласовият контрол ни позволяват да предлагаме все по-персонализирани и усъвършенствани услуги на всички, да произвеждаме по един по-гъвкав и устойчив начин, да интегрираме нашите потребители в процеса на разработка и да им предложим преживявания, достъпни по всяко време, навсякъде.“


* * * * *


За L’Oréal

L’Oréal е посветена на красотата повече от 100 години. С уникално портфолио от 36 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 26.9 милиарда евро за 2018 г., като за компанията работят 86 000 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oréal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони, търговия на дребно и онлайн.
Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от 3993 души, са в ядрото на стратегията на L’Oréal, чиято цел е да отговоря на желанието за красота по целия свят. Устойчивата политика на L’Oréal до 2020 г. „Ние споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на Групата.
Още подробности на: http://mediaroom.loreal.com/en/


За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, press@m3bg.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *