BILLA очаква търсещите професионални възможности на форума „Живот и кариера – защо в България?“

 

Боби Чолакова

Търговската верига представя възможностите за кариерно развитие в бързооборотната търговия пред младите таланти

За втора поредна година BILLA България ще вземе участие в серията от кариерни форуми „Живот и кариера – защо в България?“, организирани от Bulgaria Wants You. Събитията ще се състоят на 26 и 27 март в градовете Бургас и Пловдив, а представители от отдел „Човешки ресурси“, част от екипа на веригата, ще представят възможностите за развитие и отворените позиции за кандидатстване в компанията. В рамките на партньорството си с мултимедийната платформа, която подпомага развитието на младите специалисти в страната, BILLA споделя безценни съвети от професионалния и житейски опит на реализирани експерти от своите екипи, тяхната мотивация и вдъхновение да бъдат част от семейството на веригата.

„Щастливи сме, че отново имаме възможност да се включим в кариерните събития на платформата Bulgaria Wants You“ и да утвърдим позицията си на работодател, който се грижи за своите служители и за обществото. BILLA предлага редица възможности за кариерно развитие на младите таланти и предоставя необходимото обучение и ресурси на кандидатите, които искат да се развиват у нас. Наравно със стремежа ни да осигурим най-доброто за своите клиенти, за нас остава грижата към нашите служители и тяхната удовлетвореност,“ споделя Ася Минковска, ръководител отдел „Човешки ресурси“ на BILLA България.

BILLA България предлага на служителите си сигурно работно място и коректно отношение, възможности за развитие и богат пакет от социални придобивки. Компанията поставя силен акцент върху усъвършенстването на екипите чрез множество обучения и възможности за кариерно израстване. Усилията и се доказват като работещи за задържане на своите служители като  47% от тях са част от екипа на BILLA в продължение на над 3 години.

BILLA подкрепя и младите хора, които търсят добри работни перспективи още от ученическите и студентски години. Чрез своята стажантска програма, веригата им дава възможност да придобият професионален опит в един от най-динамично развиващите се сектори, този на търговията с бързооборотни стоки. В допълнение е и мотивационният пакет на търговската верига, който  включва богат каталог с професионални обучения и програмите „Служител на месеца“ и „Препоръчан служител“,  както и финансов бонус и подарък при раждане на дете, здравни услуги и ваучери за храна.

Компанията продължава да работи активно по атрактивни програми и да осигурява допълнителни придобивки за членовете на своите отдели. Създаденият преди 7 години Социален фонд е инициатива в грижата за служителите, без аналог в България. Той се финансира от доброволни месечни/еднократни дарения, разпределени в подкрепа на служители и техни близки със сериозни здравословни проблеми. За този период, над 511 000 лв. са насочени в помощ на повече от 310 души. Допълнителното здравно осигуряване и обновяването на здравни книжки, също са част от грижата на BILLA като работодател.

За да стимулира екипния дух и да подобри работната атмосфера, през 2021 г. BILLA реализира и мащабен проект по обновяване на централния офис на компанията в София. Реконструкцията обезпечава създаването на модерно и функционално пространство. Този процес е в унисон и програмата за реновиране на търговските обекти, която обхваща все по-голям брой от магазините на търговската верига. Иновации и модернизация на търговската площ, обезпечава добрата работна среда и за служителите в тях.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

 

Веригата е представена в 42 града в страната със 141 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Мария Гуляшка, Параграф 42 ,e-mail: m.gulyashka@paragraph42.bg  

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *