BILLA България подкрепя Лятната академия на „SOS Детски селища България”

 

Търговската верига инвестира над 80 000 лв. в подкрепа на организацията в последните 6 години

BILLA България е ключов партньор на тазгодишното издание на Лятна академия „Зелено лято“, организирана от Център за обществена подкрепа „Шанс“ към „SOS Детски селища България“. Веригата подкрепя реализацията на Академията чрез финансов ресурс, насочен към провеждане на дейности за обогатяване на познанията и емоционалния свят на поне 10 деца в неравностойно положение и техните семейства. Активностите, част от програмата, обхващат периода юни-август и са разпределени в три дни с честота един път в месеца.  Те включват посещения на исторически и културни забележителности, планински преходи с гид, практически курс за оцеляване в планината и разнообразие от любопитни беседи. Целта на инициативата е младежите да обогатят своите знания и умения чрез вдъхновяващи и разнообразни занимания през лятото.

„В продължение на шест години BILLA подкрепя дейностите на „SOS Детски селища България“, като осигурява финансова подкрепа за организацията и нейните центрове. За този период, веригата е инвестирала над 80 000 лв. в насърчаване на здравословното развитие, обучението и образованието на децата и младежите, за които организацията се грижи. Щастливи сме, че през 2022 г. продължаваме да утвърждаваме дългогодишното си партньорство, като включваме в портфолиото от инициативи и Лятната академия, която обогатява познанията и разширява детския мироглед“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

Програмата на тазгодишното издание на „Зелено лято“ включва посещения на връх Околчица в град Враца (2 юни), местността „Златните мостове“ в природен парк „Витоша“ (1 юли) и „Пътека на здравето“ в село Бистрица (5 август). В хода на провеждане на активностите, децата ще научат повече за историческото наследство на страната ни, за опазването на околната среда и природните ресурси, безопасното придвижване в планината и защитените растителни и животински видове в България. Инициативата се осъществява съвместно с местни гидове и квалифицирани специалисти в Центъра за обществена подкрепа.

Мисията на ЦОП „Шанс“ на територията на Столична община е да допринесе за подобряване качеството на живот на повече деца от уязвими социални групи, като условие за свободното и пълноценното им личностно развитие. Центърът е част от мрежата на „SOS Детски селища България“. От 2016 г. насам, BILLA подпомага дейността на организацията чрез финансова подкрепа, ваучери за храна и предметни дарения.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

 

На Европейските бизнес награди през 2015г. и 2016г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“. През 2019г. компанията също е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Ангажираност към потребителите и пазара“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2020г. компанията е отличена с награда за любим бранд на българите, както и със своите собствени марки BILLA Brand и BILLA Градини в категориите „Собствени марки“ и „Собствени марки – храни и напитки“.

 

Веригата е представена в 44 града в страната със 142 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

 

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.

 

BILLA България, Мария Гуляшка, Параграф 42 , e-mail: m.gulyashka@paragraph42.bg  

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *