Бира Ариана е „Продукт на годината“ в категория „Бири“ за 2022 г.

Марката триумфира в конкурса със своята нова слънчева визия и кафява стъклена бутилка за многократна употреба, която съхранява по превъзходен начин качеството на продукта

25 юли 2022 г. Една от най-предпочитаните марки бира в България – Ариана Светло, получи отличие в конкурса „Продукт на годината“, категория „Бири“ за 2022 г. Ариана Светло е леко лагер пиво, създадено по стара чешка традиция, отличаващо се със свеж балансиран вкус и приятна горчивина. Марката триумфира в конкурса със своята нова слънчева визия и кафява стъклена бутилка 500 мл за многократна употреба, която съхранява по превъзходен начин качеството на пивото и характерния лек и пивък вкус на Ариана.

Отличието е чудесно признание за високото качество и вкус на Ариана Светло. Призът „Продукт на годината“ е световна награда за иновации в областта на услугите и продуктовите решения, която се присъжда след гласуване на потребителите. Основан през 1987 г. във Франция, конкурсът днес се провежда в повече от 45 държави на всички континенти. Основните му цели са запознаването на потребителите с най-новите продукти на пазара и отличаването на компаниите производители за тяхната иновативност и високото качество на продуктите им. В България конкурсът се провежда успешно от 2017 г., а броят на участниците непрекъснато расте. Победителите в категориите се излъчват чрез независимо национално представително проучване, реализирано за България от Nielsen International сред 2000 респонденти.

Със своята кафява стъклена бутилка 500 мл, Ариана е не само иновативен и висококачествен продукт, но и продукт с отговорност към консуматорите и околната среда. Заради възможността стъклената бутилка да бъде използвана многократно, тя е по-щадяща към природата. В допълнение, от 2017 г. слънчевият бранд бира също така реализира зелени инициативи чрез платформата си #Зеленодействие. Последните активности по платформата насърчават рециклирането, почистването на язовири и грижата за биоразнообразието в тях.

„Изключително горди и щастливи сме, че любимата бира на поколения българи – Ариана, за пореден път доказа и затвърди своето високо качество и вкус. В нашата компания непрекъснато се стремим към най-високо качество във всичко, което правим – от производството до доставянето на свежест и наслада на нашите консуматори“, сподели Елица Иванова, Мениджър Маркетинг за България в ЗАГОРКА, част от корпорация HEINEKEN и допълни: „Живеем във време, в което повече от всякога е важно дейностите ни, свързани с опазването на околната среда, да бъдат навременни. Ето защо, чрез своята инициатива #Зеленодействие, бира Ариана успя да реализира пролетно почистване и зарибяване на 2 емблематични български язовира в страната, както и да събере над 1 тон отпадъци за рециклиране. Всичко това е част от действията, които направената от слънце Ариана предприема за опазване на околната среда.“

За ЗАГОРКА АД, част от корпорация HEINEKEN

Ариана е част от портфолиото на пивоварна „ЗАГОРКА“ – водещ производител на бира в България, който се ангажира да развива бизнеса си устойчиво и отговорно. Чрез платформата си за устойчиво развитие „Създаваме по-добър свят“ компанията насочва своите усилия в опазване на околната среда, социална устойчивост и отговорна консумация. През 2013 г. МОСВ отличава „Загорка” АД с наградата „Зелена България” за бизнес с цялостен принос за опазване на околната среда. От 2015 г. ЗАГОРКА е в челните места в конкурсите за „Най-зелена компания” в сектора на бързооборотни стоки и е най-зелената и отговорна компания в бирената индустрия, според консуматорите.

Портфолиото на компанията предлага разнообразие от висококачествени продукти, които отговарят на вкуса на взискателния български потребител – Загорка, Heineken, Ариана, Birra Moretti, Amstel, Stolichno, Starobrno, сайдерът Крадецът на ябълки. Безалкохолните предложения за любителите на бира и радлер с 0.0% алкохол: Загорка 0.0%, Heineken 0.0 и Ариана Радлер 0.0% с вкусовете на лимон, малина, портокал и грейпфрут, ягода и мента.

Като част от платформата за устойчиво развитие на „ЗАГОРКА“ – „Създаваме по-добър свят“, компанията продължава да се фокусира върху намаляване на емисиите на CO2 по цялата верига на стойност чрез въвеждането на иновативни решения. Възможността за многократно използване на стъклени бутилки в производството е поредният зелен пример на „ЗАГОРКА“, в отговор на тенденцията потребителите да търсят по-добри за природата алтернативи, а благодарение на действия като връщането на стъклени бутилки след консумацията на продуктите, партньори, дистрибутори и клиенти на компанията заедно допринасят за един по-добър свят в път към нулеви въглеродни емисии.

За повече информация за компанията и нейните продукти: www.zagorkacompany.bg

 

Катерина Кирова-Миланова, Мениджър „Корпоративни комуникации и устойчиво развитие”,  е-mail: katerina.kirova-milanova@heineken.com

Ружа Загорска, SiteMedia Consultancy, e-mail: r.zagorska@sitemedia.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *