Mars Pet Nutrition спестява 480 тона пластмаса годишно в Европа с нови устойчиви решения в опаковането

Компанията свежда до минимум пластмасовите опаковки за еднократна употреба като трансформира опаковките на водещите марки на SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT® и CATSAN™ 
 Mars Pet Nutrition, подразделение на Mars Petcare (част от Mars, Inc.), обяви, че спестява 480 тона пластмаса годишно в Европа с устойчиви промени в опаковането на своите водещи продукти за домашни любимци SHEBA®, WHISKAS®, PERFECT FIT® и CATSAN™. За да намали още повече пластмасовите опаковки за еднократна употреба и да стимулира кръговата икономика, компанията се присъединява към инициативата на Carrefour, с цел увеличаване на продажбите на насипните продукти, като предлага своите сухи храни за котки PERFECT FIT®, Catisfactions™ и WHISKAS® за грижа и лакомства в насипно състояние в хипермаркет във Франция. Тези инициативи са част от глобалната амбиция на Mars 100% от опаковките ѝ да могат да се използват повторно, да се рециклират или компостират. Предоставянето на по-устойчив избор на родителите на домашни любимци е ключов приоритет за Mars Petcare, където приблизително 45% от собствениците на домашни любимци посочват, че предпочитат устойчиви опаковки, а 60% търсят начини да намалят употребата на пластмаса.   


През 2022 г. Mars Pet Nutrition за Европа трансформира своите мини опаковки SHEBA® и PERFECT FIT™, като замени пластмасовите опаковки с висококачествени и лесно рециклируеми хартиени опаковки. На избрани пазари в Европа, пластмасовите торбички за суха храна WHISKAS® са заменени с картонени кутии, а във Франция марката за котешки хигиенни постелки CATSAN™ премахна ненужните слоеве пластмаса във вторичните си опаковки. Тези инициативи допринесоха за спестяването на общо 480 тона пластмаса годишно, което се равнява на теглото на 1,6 милиона торбички за кучешка храна. Това е в допълнение към 170-те тона пластмаса, спестени от опаковките на Mars Pet Nutrition в Европа през 2021 г.

Партньорството с Carrefour във Франция за тестване на продажбите в насипно състояние, от друга страна, е част от по-широка стратегия за индустриално сътрудничество в рамките на Националния пакт за пластмасовите опаковки на Франция. Заинтересованите страни работят съвместно върху иновативни решения за стимулиране на кръговата икономика. В съответствие с това, Mars Pet Nutrition предлага своите сухи храни за котки PERFECT FIT™, CATISFACTIONS™ и WHISKAS® Care & Treats в насипно състояние в хипермаркет Montesson на Carrefour във Франция. На потребителите се предоставят контейнери за многократна или еднократна употреба за последователно презареждане с храна за домашни любимци, с лесен достъп до информация за продукта с помощта на QR кодове, налични на дозаторите за презареждане. Освен че позволяват намаляване на отпадъците от опаковки, продажбите в насипно състояние осигуряват допълнителни ползи за купувачите, включително възможността да закупят точното необходимо количество.

Ключови представители на компанията се включиха с коментари за прилагането на иновативните решения:

Дери Уоткинс, регионален президент на Mars Pet Nutrition за Европа, споделя: „Опаковъчните отпадъци са глобален проблем и не съответстват на визията на Mars за свят, в който планетата е по-екологична. Ето защо продължаваме да предприемаме действия в подкрепа на кръговата икономика, за свят, в който опаковъчните материали не се превръщат в отпадъци, а в последствие се използват повторно, рециклират или се компостират. Занапред ще продължим да трансформираме бизнеса си по начини, които помагат за опазването на околната среда и се грижат за хората и домашните любимци, като се ангажираме с нашите търговски партньори и използваме влиянието си, за да постигнем мащабна промяна.“

Хелън Уорън-Пайпър, главен директор по растежа в Mars Pet Nutrition за Европа, отбелязва: „Нашето пътуване към трансформация на опаковките се фокусира върху това да предоставим на загрижените родители на домашни любимци качествена храна, която е с намалено вредно съдържание върху околната среда. Радваме се, че можем да предложим иновативни и устойчиви варианти на хората, които не само търсят висококачествена и вкусна храна за домашните си любимци, но също така търсят начини да намалят вредните въздействия върху околната среда. Чрез инициативите, които разгръщаме в Европа, се радваме, че сме част от това уравнение.“ 

Греъм Смит, директор „Устойчиви опаковки“ в Mars Petcare, коментира: „Като част от нашия план „Устойчиво развитие на едно поколение“, ние създадохме научно обоснована стратегия, основана на данни, за преосмисляне и промяна на дизайна на нашите опаковки в съответствие с принципите на кръговата икономика. Докато работим за развитието на нашите продуктови опаковки, ние също така стимулираме няколко партньорства за прогресивно управление на отпадъците чрез инвестиции и сътрудничество с индустрията. Горди сме, че обединяваме сили с Carrefour във Франция, тъй като закупуването на големи количества позволява използването на по-малко опаковки, като същевременно подкрепя потребителите в правенето на устойчив избор.“

Mars Pet Nutrition продължава пътя си към трансформацията на опаковките си, като част от мисията на Mars, Inc. да помогне създаването на благоприятна за здравето планета, където всички могат да се развиват – убеждение, което е в основата на нейния план „Устойчивост за едно поколение“. За допълнителна информация относно подхода на Mars към устойчивите опаковки посетете https://www.mars.com/sustainability-plan/healthy-planet/sustainable-packaging.


ЗА MARS, INCORPORATED:

Вече повече от век Mars, Incorporated се ръководи от убеждението, че светът, в който искаме да живеем утре, започва с начина, по който правим бизнес днес. Тази идея е в центъра на това, което винаги сме били като глобален, семеен бизнес. Днес Марс се трансформира, внедрява иновации и се развива по начини, които потвърждават нашия ангажимент да оказваме положително въздействие върху света около нас.
В нашето разнообразно и разширяващо се портфолио от сладкарски изделия, храни и продукти, и услуги за домашни любимци работят 133 000 отдадени сътрудници, които се движат в една и съща посока: напред. С годишни продажби от 40 милиарда долара произвеждаме някои от най-обичаните марки в света, включително DOVE®, EXTRA®, M&M’s®, MILKY WAY®, SNICKERS®, TWIX®, ORBIT®, PEDIGREE®, ROYAL CANIN®, SKITTLES®, BEN’S ORIGINAL™, WHISKAS®, COCOAVIA® и 5™; и се грижим за половината от домашните любимци в света чрез нашите предприятия за хранене, здраве и услуги, включително AniCura, Banfield Pet Hospitals™, BluePearl®, Linnaeus и VCA™.
Знаем, че можем да бъдем наистина успешни само ако нашите партньори и общностите, в които работим, също просперират. Петте принципа на Марс – Качество, Отговорност, Взаимопомощ, Ефективност и Свобода – вдъхновяват нашите сътрудници да предприемат действия всеки ден, за да спомогнат за създаването на един утрешен свят, в който планетата, хората и домашните любимци могат да процъфтяват. Компасът на Марс, вдъхновен от Икономиката на взаимността, се използва за измерване на напредъка на компанията в служба на нейната цел. Светът, който искаме утре, започва с това как правим бизнес днес.
  Научете повече за Mars на www.mars.com.
Присъединете се към нас във FacebookTwitterLinkedInInstagram и YouTube.

За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на тел.: +359/ 894 220 164 или на email: press@m3bg.com

 * * * *

M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България, Ви изпраща некомерсиални съобщения и новини като част от своята основна дейност. Гарантираме Ви, че компанията ни спазва безусловно всички изисквания на Европейския общ регламент за защита на личните данни (GDPR). Правилата, установени в M3 Communications Group, Inc., както и обръщението на Главния изпълнителен директор, можете да видите тук: https://www.m3bg.com/Privacy-Policy Никога и по никакъв повод Вашите данни няма да бъдат разпространявани, продавани или подлагани на риск от външен достъп. Всеки служител и партньор на M3 Communications Group, Inc. гарантира за това, съгласявайки се със специална клауза в договора си. Ако все пак не желаете да получавате съобщения от нас занапред, моля, изпратете ни имейл с тема „unsubscribe“ и всички Ваши данни ще бъдат незабавно изтрити от нашите сървъри.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *