и фондация „Конкордия“БИЛЛА със съвместна дарителска кампания за ученици в неравностойно положение

За поредна година България и фондация „Конкордия“ обединяват усилия и стартират благотворителната кампания „Помогни на дете в риск да отиде на училище“, чиято основна цел е да подкрепи с учебни материали ученици в неравностойно положение. Инициативата ще се проведе между до 18-и септември във всички 55 обекта на търговската верига в София. Благодарение на събраните пособия, децата в рискще могат да започнат пълноценно учебната година и да продължат спокойно образованието си.

Кампанията „Помогни на дете в риск да отиде на училище“ е насочена към клиентите на , които могат да закупят учебни материали от богатия асортимент в актуалния каталог „Отново в час“ и да ги оставят в обозначените кошове за дарения след касовата зона. Най-необходимите пособия за учениците в нужда – тетрадки, химикалки, моливи, линии, несесери и раници, са налични на достъпни цени до 18 септември в магазини

България си партнира успешно с фондация „Конкордия“ от 2012 г., като през годините веригата подпомага различни каузи на организацията, насочени към социалното и образователното развитие на деца в неравностойно положение. Съвместните инициативи на и „Конкордия“ оказват положително въздействие върху живота на подрастващите в нужда, които успяват да изградят увереност, комуникационни умения, толерантност и дисциплина.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.

За контакт:

Добромир Стоянов, мeниджъp „Kopпopaтивни комуникации“ на BILLA България, e-mail: dobromir.stoyanov@billa.bg

Елеонора Иванова, SiteMedia Consultancy, e-mail: e.ivanova@sitemedia.bg

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *