87% от доставчиците на Kaufland България са български компании
Лидерът в ритейла е сред финалистите за GLOBAL INDUSTRY AWARDS 2025
Един от лидерите в ритейла – Kaufland България, е сред участниците в XI-то издание на бизнес форума GLOBAL INDUSTRY AWARDS 2025.
Церемонията ще се проведе на 8 май 2025 г. в 5-звездния хотел CROWNE PLAZA SOFIA, съобщават организаторите Global Media & VIP Communication PR – част от платформата GLOBAL LEADERS.
Kaufland е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители.
През 2024 г. компанията е реализирала в магазинната си мрежа стоки от български доставчици в размер на 1.9 млрд. лв. Близо 87% от доставчиците, с които ритейлърът работи, са български компании. От стъпването на веригата в България през 2006 г. до днес Kaufland се стреми да стимулира националната икономика, помагайки на българските производители и търговци да развиват дейността си.
Нетното въздействие от дейността на Kaufland на българския пазар:
– Над 1,8 млрд. лв. е добавената стойност на Kaufland за българската икономика;
– Едно работно място в Kaufland България поддържа над 6 други в българската икономика. Икономическата дейност на Kaufland България в страната допринася за създаването и поддържането на над 43 хил. работни места;
– Всеки 100 лева, похарчени в Kaufland, създават допълнителна стойност за българската икономика и общество в размер на близо 80 лева.
– Иновативната One Stop Shopping концепция, която помага на други бизнеси да растат заедно с Kaufland, създава добавена стойност от 25 млн. лева за българската икономика.
Церемонията ще се проведе на 8 май 2025 г. в 5-звездния хотел CROWNE PLAZA SOFIA, съобщават организаторите Global Media & VIP Communication PR – част от платформата GLOBAL LEADERS.
Kaufland е един от най-големите частни работодатели в страната с екип от над 7900 служители.
През 2024 г. компанията е реализирала в магазинната си мрежа стоки от български доставчици в размер на 1.9 млрд. лв. Близо 87% от доставчиците, с които ритейлърът работи, са български компании. От стъпването на веригата в България през 2006 г. до днес Kaufland се стреми да стимулира националната икономика, помагайки на българските производители и търговци да развиват дейността си.
Нетното въздействие от дейността на Kaufland на българския пазар:
– Над 1,8 млрд. лв. е добавената стойност на Kaufland за българската икономика;
– Едно работно място в Kaufland България поддържа над 6 други в българската икономика. Икономическата дейност на Kaufland България в страната допринася за създаването и поддържането на над 43 хил. работни места;
– Всеки 100 лева, похарчени в Kaufland, създават допълнителна стойност за българската икономика и общество в размер на близо 80 лева.
– Иновативната One Stop Shopping концепция, която помага на други бизнеси да растат заедно с Kaufland, създава добавена стойност от 25 млн. лева за българската икономика.
Kaufland постоянно развива своята One Stop Shopping концепция, с която превръща магазините в мултифункционални търговски центрове и надгражда богатия си асортимент с допълнителни продукти и услуги, които предлагат нейните наематели.
Taĸa вceĸи филиaл нa вepигaтa пpeдcтaвлявa yниĸaлeн миĸc oт възмoжнocти – oт aптeĸи и мecтa зa плaщaнe нa битoви cмeтĸи, пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa домашни любимци, дpoгepии, мaгaзини зa oбyвĸи и мecтa зa xpaнeне.
Изборът на партньори за всеки обект е в зависимост от нуждите на клиентите в дадения район. Така Kaufland селектира най-подходящите бизнеси, за които ще има търсене на продуктите и услугите им и дава възможност на собствениците им да изградят свой магазин или щанд на територията на съответния хипермаркет или на неговия паркинг. Най-голямото предимство е възможността, която им осигурява за достъп до над 1,5 млн. потенциални клиенти месечно.
Към момента на територията на Kaufland вече функционират 644 търговски обекта на 170 партньора от над 50 бранша.
Успешната реализация на One Stop Shopping концепцията е припозната и от клиентите на Kaufland. Близо 70% от тях посочват като мотив за избора им на хипермаркет възможността лесно да намерят всичко на едно място. Това се отразява изключително позитивно и на продажбите на наемателите в Kaufland.
С много от тях, веригата си партнира още от стъпването си на българския пазар.
Сред тях има няколко старт-ъп компании и редица обекти, които отварят нови филиали в различни градове именно заради партньорството си с ритейлъра.

Taĸa вceĸи филиaл нa вepигaтa пpeдcтaвлявa yниĸaлeн миĸc oт възмoжнocти – oт aптeĸи и мecтa зa плaщaнe нa битoви cмeтĸи, пpeз cпeциaлизиpaни мaгaзини зa домашни любимци, дpoгepии, мaгaзини зa oбyвĸи и мecтa зa xpaнeне.
Изборът на партньори за всеки обект е в зависимост от нуждите на клиентите в дадения район. Така Kaufland селектира най-подходящите бизнеси, за които ще има търсене на продуктите и услугите им и дава възможност на собствениците им да изградят свой магазин или щанд на територията на съответния хипермаркет или на неговия паркинг. Най-голямото предимство е възможността, която им осигурява за достъп до над 1,5 млн. потенциални клиенти месечно.
Към момента на територията на Kaufland вече функционират 644 търговски обекта на 170 партньора от над 50 бранша.
Успешната реализация на One Stop Shopping концепцията е припозната и от клиентите на Kaufland. Близо 70% от тях посочват като мотив за избора им на хипермаркет възможността лесно да намерят всичко на едно място. Това се отразява изключително позитивно и на продажбите на наемателите в Kaufland.
С много от тях, веригата си партнира още от стъпването си на българския пазар.
Сред тях има няколко старт-ъп компании и редица обекти, които отварят нови филиали в различни градове именно заради партньорството си с ритейлъра.
Снимки: Кауфланд България
Патриция Кирилова / PATRICIA KIRILOVA
PR & Journalist
VIP COMMUNICATION PR Agency – CEO
Sofia 1407, AMAYA Residence, 9G Boris Rumenov Str