L’OREAL е постигнала 67% по-малко вредни емисии и 29% ръст на производството

БОБИ ЧОЛАКОВА

Френският козметичен гигант L’Oreal Group е преизпълнил плановете си за устойчиво развитие. Компанията публикува своя годишен доклад по програмата „Споделяме красотата с всички“ (Sharing Beauty with All). Резултатите показват значителен прогрес. Компанията е намалила вредните емисии на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

L’Oreal Group обяви, че планира да работи още по-усилено в посока минимизиране на своя екологичен отпечатък и да продължи борбата си с климатичните промени. Новината бе обявена на фона на обезпокоителните данни за все по-сериозни последствия от промените в климата, които засягат дори козметичната индустрия.

„Промените в климата са факт и това се отразява на най-уязвимите по нашата верига, например растениевъдите и производителите на някои от естествените съставки за нашите продукти като масло от ший от Буркина Фасо или арганово масло от южно Мароко“, каза Александра Палт, директор „Устойчиво развитие“ в L’Oreal.

„Необходими са спешни действия. След като реализирахме половината от нашите амбиции със срок 2020 г., ние ще удвоим усилията си за намаляване на отпечатъка, който оставаме върху околната среда, и за постигане по-устойчиво производство и иновации“, допълни тя.

Устойчиво производство: прилагане на нисковъглеродения модел

Чрез намаляване на емисиите на своите фабрики и дистрибуторски центрове с 67% в сравнение с 2005 г., L’Oreal е успяла да преизпълни целите си за 60% намаляване на емисиите CO2 четири години по-рано от предвиденото, като същевременно е увеличила производството си с 29% за същия период.

Освен това в края на 2016 г. Групата вече има 15 промишлени обекта, които са постигнали въглеродна неутралност.

Тези изключителни резултати са признати от CDP, независима международна организация, която оценява екологичните показатели на компаниите по света. През 2016 г. от почти 3000 оценявани компании, L’Oreal е една от двете фирми в света, постигнали най-добрата оценка „А“ по три ключови критерия: защита на климата, устойчиво управление на водите и борба срещу обезлесяването.

Устойчиви иновации: постепенно подобряване на всички нови продукти

До 2020 г. L’Oreal е поела ангажимент за подобряване на екологичния и социалния профил на 100% от своите нови и обновени продукти. Това означава, че потребителите от цял свят могат да бъдат сигурни, че всеки нов продукт на L’Oreal, който купуват, е с подобрено въздействие върху околната среда и обществото.

Този ангажимент се отнася за всички марки на L’Oreal и 82% от продуктите, пуснати през 2016 г. (74% през 2015 г.) вече показват такова подобрение. Някои от новите продукти, които са в продажба от 2016 г., са с нива на биоразградимост над 98% – например: шампоаните и балсамите от новата серия Biolage R.A.W., както и шампоанът Ultra Doux 5 Plants на Garnier.

Докладът можете да изтеглите от тук: sharingbeautywithall.loreal.com/results


За „Споделяме красотата с всички“ (“Sharing Beauty With All”)
Програмата за устойчиво развитие на L’Oreal „Споделяме красотата с всички“ (“Sharing Beauty With All”) стартира през 2013 г. Тя включва ангажиментите, които групата L’Oreal е поела по отношение на устойчивото развитие до 2020 г.
Програмата се фокусира върху четири стратегически области:
• устойчиви иновации, които да намалят екологичния отпечатък на продуктите и формулите;
• устойчиво производство, целящо да се намали екологичния отпечатък на фабриките и дистрибуторските центрове;
• промяна в потребителското поведение, така че хората да са по-добре информирани и запознати с въздействието върху околната среда;
• споделяне на устойчивото развитие със служителите, доставчиците и обществото.
Всяка година L’Oreal следва политика на прозрачност и оповестява напредъка, който е постигнала по програмата. Днес групата е една от компаниите, чиито амбиция и сериозно отношение по темата за устойчивото развитие са всепризнати на международно ниво.

За L’Oreal
L’Oreal е посветена на красотата повече от 100 години. С уникално портфолио от 34 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 25.8 милиарда евро за 2016 г., като за компанията работят 89 300 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oreal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони и търговия на дребно.
Изследователската дейност и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от 3870, са в ядрото на стратегията на L’Oreal, чиято цел е да отговори на желанието за красота по целия свят. Устойчивата политика на L’Oreal до 2020 г. „Споделяме красотата с всички“ набелязва амбициозни цели за устойчиво развитие по цялата верига на Групата. www.loreal.com.



За повече информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на press@m3bg.com

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *