BILLA България реновира изцяло 4 свои магазина в страната

Боби Чолакова

През 2023 г. веригата ще инвестира над 32 млн. лв. в реконструкция и модернизация на общо 45 обекта в цялата страна

С модернизиран облик, уютна атмосфера и нови удобства за клиентите, четири обекта BILLA отново отвориха врати след реконструкция в Благоевград, Варна, Русе и Шумен. Цялостното обновяване на магазините включва изграждане на приветливи и уютни търговски зали, интеграцията на нови дигитални решения, включително каси на самообслужване и нова, по- лесна за ориентация подредба, осигуряваща по-голямо удобство при пазаруване. До края на 2023 г. търговската верига планирана да реновира изцяло още 7 обекта в страната, както и да обнови частично други 34 обекта, като общата годишна инвестиция за реконструкция и освежителни ремонти на магазините възлиза на над 32 млн. лв.

„Изключително щастливи сме от хода на програмата ни за реновиране на нашите обекти и позитивната реакция на клиентите. Нашият фокус е в подобряване на цялостното потребителско преживяване, затова в последните три години сме инвестирали близо 60 млн. лв. в модернизация на нашите магазини, съобразена с последните европейски тенденции в сферата на търговията. Реновираните ни обекти в цялата страна посрещат клиентите с приятна атмосфера, удобна подредба на богатия асортимент, бърз достъп до касите и високо ниво на обслужване. Работим усилено, както в посока реновиране, така и в посока откриване на нови магазини в големи и по-малки населени места, а предстоящият активен есенен сезон ще бъде още по-наситен с подобни новини“, каза изпълнителният директор на BILLA България Вигинтас Шапокас.

За по-голямо удобство и спестяване на време за пазаруващите, в 63 обекта на веригата вече са внедрени каси за самообслужване. В реновираните търговски обекти на BILLA се интегрират още различни устойчиви и екологични решения, като енергоефективни хладилни инсталации и LED осветление, а хартиените етикети са заменени с електронни, които дават подробна информация за произхода, теглото и цената на всеки артикул.

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 46 града в страната с общо 148 търговски обекта, което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на добри цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *