L’ORÉAL представи AirLight Pro – устойчив сешоар, спестяващ до 31% енергия, отличен за иновация на CES 2024
„В продължение на 115 години L’Oréal използва науката, за да въвежда иновации и да предоставя на потребителите незабравими преживявания, които удовлетворяват индивидуалните им стремежи за красота. С AirLight Pro, в партньорство със Zuvi, доказваме, че технологиите могат да подобрят представянето на красотата, отговаряйки на разнообразните нужди на косата, и същевременно да намалят въздействието ѝ върху околната среда. Това е бъдещето на красотата, което се стремим да създадем,“ сподели Никола Йеронимус, главен изпълнителен директор на L’Oréal Groupe.
Г-н Никола Йеронимус имаше възможност да разкрие иновативната технология на устройството и да представи визията на L’Oréal за бъдещето на технологиите за красота по време на изложението с ключова презентация. L’Oréal се отличи като първата и единствена козметична компания с такова участие на CES от самото му създаване насам. Така деветкратният носител на наградата за иновации на CES затвърди още повече позицията си на водеща технологична сила в областта на красотата. По време на презентацията си, г-н Йеронимус акцентира върху значението на устойчивите, достъпни и приобщаващи технологии за красота, с които бизнеса и потребителите могат да постигнат позитивно въздействие върху планетата. AirLight Pro е поредното доказателство, с което L’Oréal демонстрира, как успешно съчетава иновациите и стремежа си да създава по-отговорна красота.
Какво е AirLight Pro?
AirLight Pro е ново поколение устройство за сушене на коса, предназначено за професионалисти в областта на красотата и потребителите по света. Устройството е създадено в тясно сътрудничество между екипите на компаниите на L’Oréal и Zuvi от над 100 инженери, дизайнери, фризьори и учени от отдела за изследвания и иновации.
Този иновативен сешоар използва патентованата технология LightCare™ на Zuvi, която комбинира инфрачервена светлина и високоскоростен въздух, за да изсуши косата ефективно и да запази влагата в кичурите. Предоставя до 33% по-хидратирана коса, до 59% визуално по-гладка коса, по-кратко време за сушене и подобрено потребителско изживяване, като същевременно реализира до 31% по-ниска консумация на енергия.
„Мисията на Zuvi е да оставим света по-добър, отколкото сме го намерили, като променяме технологиите и въвеждаме иновации на бъдещето,“ казва Миню Уанг, основател и главен изпълнителен директор на Zuvi. „С нашия опит в областта на оптиката, аеродинамиката и дизайна на потребителската електроника създадохме изключителен продукт. Много сме горди с работата, която сме свършили до момента, а сега и с това, че имаме партньор като L’Oréal – компания с над 100-годишен опит в областта на грижата за косата и красотата, която да изведе продуктите ни на следващото ниво. Заедно ние създаваме и ще продължим да създаваме новаторски технологии за красота.“
AirLight Pro се отличава с високоскоростен мотор със 17 остриета и патентована инфрачервена технология, захранвана от волфрамово-халогенни крушки, които осигуряват бързо изсушаване без прекомерна топлина. Този продукт е тестван от L’Oréal върху повече от 500 души с различни типове коса, гарантирайки персонализирани настройки и грижа за индивидуалните нужди на потребителя чрез специален хардуер, вграден софтуер и приложение.
„Повече от десетилетие изследователската дейност и иновациите на L’Oréal създават нова наука за красотата, основана на технологиите. Технология, която наистина отговаря на основните нужди на потребителите с несравними резултати“, каза Барбара Лавернос, заместник главен изпълнителен директор, отговарящ за научните изследвания, иновациите и технологиите в L’Oréal. „AirLight Pro, с над 150 заявени патента, перфектно олицетворява този пробив в красотата, като за пръв път предлага решение за изсушаване с грижа за косата, както и за планетата.“
L’Oréal е един от първите големи представители на козметичната индустрия, който участва в изложението CES още от 2016 г. От тогава компанията е пуснала на пазара повече от 10 иновации, сред които AirLight Pro от L’Oréal Professionnel и Zuvi, а през последните няколко години – L’Oréal Water Saver от L’Oréal Professionnel и Gjosa, Colorsonic от L’Oréal Paris, HAPTA от Lancôme и Verily и 3D shu:brow от shu uemura.
Устройството AirLight Pro ще бъде пуснато на избрани пазари, включително и Европа, през 2024 г. под марката L’Oreal Professionnel – пионерът в разработването на технологии за грижа за косата, създадени от професионалисти за професионалисти.
За L’Oréal
L’Oréal е посветена на красотата повече от 110 години. С уникално портфолио от 35 международни, разнообразни и допълващи се марки, Групата генерира продажби в размер на 38,26 милиарда евро за 2022 г., като за компанията работят 87 400 души в целия свят. Като водеща компания за красота L’Oréal присъства във всички дистрибуторски мрежи: масовия пазар, универсални магазини, аптеки и дрогерии, фризьорски салони, магазини на летищата, търговия на дребно и онлайн.
Изследователската работа и иновациите, както и всеотдайният изследователски екип от над 4 000 души, са в ядрото на стратегията на L’Oréal, чиято цел е да отговоря на желанието за красота по целия свят. L’Oréal си поставя амбициозни цели за устойчиво развитие в цялата група до 2030 г. и да допринесе със своята дейност за по-приобщаващо и устойчиво общество.
Още подробности на: http://mediaroom.loreal.com/en/
За допълнителна информация, моля, свържете се с M3 Communications Group, Inc. на press@m3bg.com или на 088 816 3695.
M3 Communications Group, Inc., водеща PR компания в България