Димитър Иванов е новият изпълнителен директор на Данон за България
Кариерният му път минава през различни отговорни позиции в направленията: търговски маркетинг и активации в магазините, акаунт мениджмънт, управление на ключови клиенти и електронна търговия. За кратко работи във фармацевтичния сектор, където се занимава с търговски маркетинг и активации. През годините преминава през редица позиции с нарастваща отговорност, трупа ценен опит и утвърждава лидерските си качества в ключови управленски проекти.
Димитър Иванов поема поста от Любомир Спасов, който ръководи компанията изключително успешно през последните 3 години и сега поема ново предизвикателство – ще отговаря за управлението на бизнеса на Данон в Румъния.
„За мен това е както огромна чест, така и изключителна отговорност. Мотивиран съм, заедно с екипа на компанията да продължим успешното ѝ представяне на българския пазар чрез иновации и устойчиви практики в съответствие с визията на Данон – „Една Планета. Едно Здраве“ (One Planet. One Health). Вярвам, че с отдаденост и разбиране на местния пазар, ще успеем да направим нашите продукти още по-близки и предпочитани от българските семейства“, заяви Димитър Иванов по повод новата си длъжност.
За Данон
Данон в България е представена от „Данон Сердика“ АД, която е иновативният лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти и продукти на растителна основа (бадемови, соеви, оризови, овесени и др.) чрез марките си Активиа, Актимел, Данонино, Алпро, На баба, Yopro, Фантазия, Данет. Мисията на DANONE като компания е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят, следвайки визията си за „Една Планета. Едно Здраве.“ (One Planet. One Health).