Димитър Иванов е новият изпълнителен директор на Данон за България

Димитър Иванов поема управлението на бизнеса на Данон за България, считано от 1 май 2025 г. Той има над 15 години опит в сектора с бързооборотни стоки в големи международни компании, последните 10 от тях в „Данон Сердика“ АД.

Кариерният му път минава през различни отговорни позиции в направленията: търговски маркетинг и активации в магазините, акаунт мениджмънт, управление на ключови клиенти и електронна търговия. За кратко работи във фармацевтичния сектор, където се занимава с търговски маркетинг и активации. През годините преминава през редица позиции с нарастваща отговорност, трупа ценен опит и утвърждава лидерските си качества в ключови управленски проекти.

Димитър Иванов поема поста от Любомир Спасов, който ръководи компанията изключително успешно през последните 3 години и сега поема ново предизвикателство – ще отговаря за управлението на бизнеса на Данон в Румъния.

„За мен това е както огромна чест, така и изключителна отговорност. Мотивиран съм, заедно с екипа на компанията да продължим успешното ѝ представяне на българския пазар чрез иновации и устойчиви практики в съответствие с визията на Данон – „Една Планета. Едно Здраве“ (One Planet. One Health). Вярвам, че с отдаденост и разбиране на местния пазар, ще успеем да направим нашите продукти още по-близки и предпочитани от българските семейства“, заяви Димитър Иванов по повод новата си длъжност.

***


За Данон

Данон е водеща глобална компания за храни и напитки, работеща в три здравословни, бързо развиващи се и модерни категории: Основни млечни и растителни продукти, Води и Специализирано хранене. С дългогодишна мисия за осигуряване на здраве чрез храна за възможно най-много хора, Данон има за цел да вдъхнови по-здравословни и устойчиви практики за хранене, като същевременно се ангажира да постигне измеримо хранително, социално, обществено и екологично въздействие. Данон определи своята Renew стратегия за възстановяване на растежа, конкурентоспособността и създаването на стойност в дългосрочен план. С над 96 000 служители и продукти, продавани на над 120 пазара, Данон генерира €27,7 милиарда продажби през 2022 г. Портфолиото на Данон включва водещи международни марки (Actimel, Activia, Alpro, Aptamil, Danette, Danio, Danonino, Evian, Nutricia, Nutrilon, Volvic и други), както и силни местни и регионални марки (включително Aqua, Blédina, Bonafont, Cow & Gate, Mizone, Oikos и Silk). Компанията е регистрирана на Euronext Paris и OTCQX чрез ADR, част от водещите индекси за устойчивост, включително тези, управлявани от Moody’s и Sustainalytics, както и Ethibel Sustainability Index, MSCI ESG Indexes, FTSE4Good Index Series, Bloomberg Gender Equality Index и Access to Nutrition Index. Амбицията на Данон е да бъде сертифицирана от B Corp™ на глобално ниво през 2025 г.
 
За Данон в България
Данон в България е представена от „Данон Сердика“ АД, която е иновативният лидер на българския пазар в категорията свежи млечни продукти и продукти на растителна основа (бадемови, соеви, оризови, овесени и др.) чрез марките си Активиа, Актимел, Данонино, Алпро, На баба, Yopro, Фантазия, Данет. Мисията на DANONE като компания е да осигури здраве чрез своите продукти на възможно най-голям брой хора в целия свят, следвайки визията си за „Една Планета. Едно Здраве.“ (One Planet. One Health).

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *