Едис Пала призовава “Върнете казармата” с модната си колекция

БОБИ ЧОЛАКОВА

06С призив “Върнете казармата” младият дизайнер Едис Пала акцентира върху темата за военното обучение в най-новата си колекция за сезон есен-зима 2017/18. Скритото послание на идеологията на модната му линия всъщност е да се върне казармата, но да бъдат приети всички различни мъже с тяхната индивидуалност. “Консервативните хора смятат за разглезени модерните или така наречени “метросексуални мъже”. Представата за Новата казарма е, че колкото тя може да промени характера и да създаде дисциплина и уважение у младите, толкова и не бива да заличава тяхната индивидуалност и визия”, смята младият творец.

“Върнете казармата” е петата поред колекция на дизайнера, като предишните му  GAME MADNESS (“Игра на лудост”), FROZEN PASSION (“Замръзналата страст”), KISS IT BETTER (“По-добре го целуни“) и I’M LUXURY („Аз съм лукс“) се радваха на голям успех сред младото поколение. “Казармената” модна линия обаче е съвсем различна от предшествените, тъй като за нея Едис Пала се допитва до мнението на модерния млад мъж и след това през своята призма създава един изключителен милитъри стил.

По случай проекта “Върнете казармата”, дизайнера засне фотосесия представяща колекцията му, както и тийзър. Материалът представя най-различни типажи – мъже с бради, с татуси, с прически, има и цветнокож. Режисьор и фотограф на проекта е Костадин Кръстев-Коко, а стилист е Августина Маркова-Тути.

В колекцията е заложено на висококачествени италиански памук, мрежи, капитонажи. Интересни са също и използваните материи като варена вълна, еко кожа, памучни текстили, естествени кожи от лисица, дизайнерски вериги.

Едис е използвал за линията си четири различни компонента:

  1. Златна, черна и сребърна мрежа, като  нестандартен декоративен елемент, съчетан с различни комбинации от платове.
  2. Камуфлаж в различни принтове.
  3. Актуалния брандиран ластик, който е използван с декоративна цел.
  4. Капитонажа, който се използва за якета и хастари е като декоративни акценти в дрехите.

Представата на дизайнерът за стила на съвременния мъж е да избяга от всичките си притеснения за това кой какво ще каже за визията му, да избяга от традиционното и да покаже своя нестандартен почерк в стил си.

 

видео спот:  http://dox.bg/files/dw?a=cd1104117a

 

Биография 

Едис Пала е роден на 19.04.1995 г . в град София.  Има  брат и сестра по-големи от него. Нарича себе си детето на Балканите защото родителите на майка му са от смесен брак, баба му е българка, а дядо му сърбин. Родителите на баща му също са от смесен брак – дядо му е турчин, баба му албанка, което обяснява и интересното му име и фамилия. Едис означава „Пътят към съвършенсвтото – роден лидер“ . Преди да се реализира като дизайнер, дълги години е бил състезател по олимпийско таекуондо, но се отказва от спорта заради забележка за прическата и стила му по време на тренировка от треньорите му.  Едва 20-годишен той създава моден бранд за мъже, като реализира и голямо модно ревю в хотел „Маринела“, на което присъстват над 300 гости. Малко по-късно получава и награда за „Бг моден дебют“  на наградите BEST BRAND AWARDS.  Следва още едно самостоятелно модно ревю в „Софийска градска художествена галерия“. Две поредни години получава статуетки за Сексимвол на Годината в категория „мъже“. В годината на дебюта си е номиниран и за „Дизайнер на годината“. Получава статуетка и за модна икона на годината.

NEW LANCE COMMUNICATIONS

Маргарита Кабурова
Филип Данауи

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *