BILLA България и столичният район „Слатина“ изненадаха приятно първокласници и техните родители в първия учебен ден

 Боби Чолакова

BILLA България и столичният район „Слатина“ изненадаха приятно първокласници и техните родители в първия учебен ден

За втора поредна година район „Слатина“ и BILLA реализират съвместна кампания за отбелязване на началото на учебната година

В партньорство с BILLA България, столичният район „Слатина“ зарадва близо 800 първокласници от 8 държавни и 4 частни училища със специално изработени поздравителни картички за началото на новата учебна 2022/2023 г. Всяка от тях беше подписана лично от кмета на района – Георги Илиев, със специално обръщение и към всеотдайните родители, които подкрепят малчуганите в този вълнуващ ден. По повод празника, поздравителни пана бяха поставени на ключови локации в район „Слатина“ и на територията на парк „Гео Милев“.

„Първият учебен ден е важен празник, който поставя началото на един нов и вълнуващ житейски път. Благодарим на столичния район „Слатина“, че ни предоставя възможността да отпразнуваме щастливия повод заедно. От името на целия ни екип, пожелавам на първокласниците безпрепятствено учение и множество академични постижения“, сподели Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България.

За втора поредна година, BILLA България се включва в дългогодишната инициатива на представителите на местната власт. Веригата ще продължава да насърчава развитието на млади таланти, като част от своята стратегия за подкрепа на различните групи на обществото.

 

За REWE International AG

От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.

 

За REWE Group

REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа.

Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com

 

BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София.

 

BILLA България е отличена с първо място в наградите за най-добър работодател Career Show Awards 2020 в посока „Ангажираност и иновации“ в категория „Стратегия за онбординг“, а през 2021 г. получава първа награда в категория „Стратегия за управление на кризи“ за действията си в отговор на предизвикателствата на пандемия и с приз в категория „Най-добър работодател: FMCG“. Веригата си спечелва и признание в петото издание на ежегодния конкурс Employer Branding Awards, организиран от b2b Media през 2022 г., в категории „Employer Branding Event“ (in Pandemic Times) и „Excellence in Office Space“.

 

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS за 2020-2021г., българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за прясно месо“, „Програма за лоялност“, „Отдел за риба и морски дарове“ и „Отдел за деликатеси“.

 

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2021) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“. През 2022 г. компанията е отличена с награда за „Любим млечен продукт“ на българите и челни места за собствените марки Минерална вода „BILLA“ и „Българска ферма“. BILLA Градини попада в ТОП 3 в категория „Собствени марки – храни и напитки“ и „Иновативни марки – храни и напитки“ в същия конкурс. Веригата е финалист в сектор „Търговски вериги“, а онлайн платформата www.kulinarium.bg – BILLA Кулинариум е сред най-посещаваните уеб портали в категория „Уеб портали и електронна търговия”.

 

Веригата е представена в 45 града в страната с общо 145 магазина. Тя продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети. Основен фокус остава подобряването на клиентското преживяване – чрез въвеждането на иновации, в посока дигитализация. До края на 2021 г. компанията въвежда електронни етикети в 37 от своите магазини, а каси на самообслужване – в 26.

 

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с над 40 български производители – доставящи богато разнообразие от сезонни плодове и зеленчуци от над 180 зеленчукови градини, оранжерии и лозя в цяла България.

 

За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с Мария Гуляшка, Параграф 42 на тел. 0886 427 116 или e-mail: m.gulyashka@paragraph42.bg или Боряна Нейкова, мeниджъp „Kopпopaтивни комуникации“ на BILLA България на тел. 0876 654 485 и e-mail: b.neykova@billa.bg

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *