Официално становище на Алианц Банк България във връзка с информацията за извършени неправомерни действия на служител на банката в Нова Загора

Боби Чолакова
Във връзка с информацията за извършени неправомерни действия от страна на служител на Алианц Банк България в Нова Загора, бихме искали да уверим засегнатите клиенти, че са предприети всички необходими законови мерки, както и да дадем повече информация относно случая.
 
Незабавно след регистриране на нередност от Системата за сигурност и надзор на Алианц Банк България и последвалата проверка на място, сезирахме органите на реда. В резултат на подадения сигнал от Банката е инициирано досъдебно производство пред Окръжна прокуратура – Сливен. Към настоящия момент продължаваме активно своята вътрешна проверка с цел установяване автентичността на транзакциите, съгласно изискванията на приложимите нормативни актове. Засегнати са ограничен брой клиенти само от град Нова Загора.
 
След уведомяване на компетентните органи, Банката се свърза с всички засегнати лица и отправи официални покани за разпознаване или оспорване на операциите по банковите им сметки. Алианц Банк България ще започне процедура по възстановяване на сумите от неразрешените транзакции, веднага след приключване на официалната проверка по случая. Извиняваме се за създаденото неудобство на всички засегнати клиенти и ги уверяваме, че ще продължим да бъдем техен доверен партньор и съветник
За Алианц Банк България:
Алианц Банк България е универсална търговска банка със седалище в гр. София. Банката е част от групата на Алианц България Холдинг и предлага на клиентите си цялостни финансови решения. Алианц Банк притежава дългосрочен кредитен рейтинг „ВВВ+”, перспектива стабилна, потвърден от международната рейтингова агенция Fitch Ratings Ltd. на 24.05.2018 г. 

 

 M3 Communications Group, Inc.

 communications@allianz.bg.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *