BILLA разкрива 36 работни места с отварянето на новия си магазин във Варна

Боби Чолакова
Новооткритият магазин се намира в луксозен жилищен комплекс в центъра на града
 BILLA България отвори единадесети обект във Варна. Магазинът се намира на централна и комуникативна локация в града – ул. „8-ми март“ 2. Супермаркетът е разположен на 640 кв. м. търговска площ, като клиентите му ще могат да избират сред асортимент от над 9000 качествени продукта на изгодни цени.Посетителите на магазина ще открият български плодове и зеленчуци с марка „BILLA Градини“, отгледани по специална програма за намаляване на пестицидите, като свежестта им се проверява на всеки час в магазина. Любителите на вкусната храна пък ще имат възможност да разнообразяват менюто си всеки ден с апетитни месни и безмесни грил специалитети, здравословно приготвени ястия от топлата витрина и пресен хляб от BILLA Пекарна, изпечен на всеки 30 минути и приготвен само от натурални съставки. Клиентите ще могат да се възползват и от богат асортимент от собствени марки, произведени с висококачествени суровини по специални рецепти и от подбрани производители.

„Щастливи сме да открием единадесетия си пореден супермаркет във Варна. Вярваме, че клиентите на магазина ще останат доволни от подбрания асортимент и обслужването, което ще получават всеки ден. Инвестираме над 1 млн. лв. в новия обект и разкриваме 36 нови работни места. За 19 години на българския пазар BILLA се утвърди като стабилна и надеждна компания, която подсигурява работа на над 4500 служители. Ще продължим да работим усилено, за да отговорим на нуждите както на нашите клиенти, така и на нашите служители.“, коментира Норберт Мисбрандт, Управител на BILLA България.

Всички посетители ще могат да се възползват от атрактивни акционни предложения всеки ден, а наличието на BILLA карта им дава достъп до над 600 продукта на промоционални цени всеки месец, както и 25% отстъпка на различни стокови групи.

Подобно на останалите новооткрити обекти, и този е оборудван с хладилна техника от най-висок клас, модерно светодиодно осветление в търговска зала и хладилни витрини и система за сградна автоматизация – BMS, която ще се грижи за ефективното управление на отоплението, вентилацията, климатизацията и осветлението в магазина.

Този месец BILLA празнува 19 години от стъпването си на българския пазар. От отварянето на първия си магазин у нас на 5 октомври 2000 г. в София досега търговската верига се утвърди като лидер на пазара с най-голям брой супермаркети в страната – 129 магазина, в които пазаруват над 1,5 млн. клиенти на седмична база. Компанията развива редица проекти в подкрепа на местната икономика и производство, като непрекъснато се стреми да увеличава дела на предлаганите в магазините си продукти, произведени в България. Освен в устойчиви бизнес практики, през последните 19 години BILLA инвестира и в проекти, насочени към опазването на околната среда и разрешаването на наболели социални проблеми. Веригата си партнира с редица неправителствени организации като Български червен кръст (БЧК), Фондация „Искам бебе“, Съюз на слепите в България, SOS Детски селища, заедно с които помага на стотици хора.


За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия, Русия, Словакия и Украйна; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия. През 2018 г. за организационното звено Handel International работят около 92 000 души, а повече от 4350 магазина са генерирали оборот в размер на 14,24 млрд. евро.
За REWE Group


REWE Group е сред водещите компании в сферата на търговията и туризма в Германия и Европа. Общият размер на външните й приходи за 2018 г. е 61 милиарда евро. Основаната през 1927 г. REWE Group осигурява работа на над 360 000 души и управлява 15 700 магазина в 22 европейски страни.
Портфолиото й включва супермаркети и магазини за търговия на дребно на марките REWE, REWE CENTER, REWE CITY, BILLA и MERKUR, дискаунтъра PENNY, както и магазините за строителни материали toom. Компанията управлява и киоски и магазини, предлагащи продукти от първа необходимост (REWE To Go), както и платформите за онлайн пазаруване REWE Lieferservice, ZooRoyal, Weinfreunde и Kölner Weinkeller. Марката DER Touristik обединява туроператорите ITS, Jahn Reisen, Dertour, Meiers Weltreisen, ADAC Reisen, Kuoni, Helvetic Tours, Apollo и Exim Tours, повече от 2 400 туристически агенции (включително DER Reisebüro, DERPART и партньори), хотелските вериги lti, Club Calimera, Cooee, PrimaSol и Playitas Resort, както и директния оператор clevertours.com
BILLA България  е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин на 5 октомври в София. В класацията на в. „Капитал“ – „Най-големите компании в България“, BILLA България заема 20-о място. Компанията е и сред най-големите чуждестранни фирми у нас.

На Европейските бизнес награди през 2015 г. и 2016 г. компанията е отличена като „Национален шампион“ в категорията „Екологична и корпоративна устойчивост“, а през 2018 г. търговската верига е избрана за „Национален победител“ в категорията „Социална отговорност и опазване на околната среда“.

Според независимо проучване на швейцарската организация ICERTIAS българските потребители са определили BILLA България като водеща в категориите „Символ и най-добър пример за най-високо качество на българския пазар“, „Верига за продажби на дребно“, „Отдел за пресни плодове и зеленчуци“, „Отдел за хлебни изделия“, „Отдел за прясно месо“ и „Програма за лоялност“.

BILLA България е любима търговска верига на българите в четири поредни години (2016-2019) според резултатите от единствената потребителска класация у нас „ЛЮБИМИТЕ МАРКИ“.

Веригата е представена в 38 града в страната със 129 магазина. Компанията продължава интензивно да развива своята мрежа от супермаркети.

BILLA въведе успешно и ритейл иновации в магазина си на бул. „България“ в София, превърнал се в образец за качество, свежест, разнообразие и удобство. Само там ексклузивно за страната е представена най-голямата и успешна на австрийския пазар биомарка Ja! Natuеrlich.

Компанията успешно стимулира развитието на българското производство, партнирайки си с местни производители в рамките на различни програми за развитие на регионите.




За повече информация за BILLA България, моля, свържете се с:
M3 Communications Group, Inc. на 02/818 70 10, press@m3bg.com.


За повече информация за REWE International AG, моля, свържете се с:
Michael Šperl, Head of Corporate Communication, VS CEE,
Tel.: +420 323 625 377, Email: M.Sperl@rewe-group.at

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *